Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:21:00 GMT

آغاز بارش های قابل ملاحظه بهاری در کردستان از فردا

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۰۵۰

آغاز بارش های قابل ملاحظه بهاری در کردستان از فردا

خبات قمری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از یکشنبه شب شاهد فعالیت موج جدید بارشی در استان خواهیم بود که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌های این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیمه غربی استان را در بر می‌گیرد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت فراگیر تمام استان را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری خاطرنشان کرد: رگبار، رعد و برق، تگرگ، وزش باد، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه از جمله پیامدهای این سامانه بارشی است.

وی افزود: با توجه به اینکه در این سامانه بارشی احتمال بارش تگرگ وجود دارد لذا آسیب به باغات نیز قابل پیش بینی است لذا کشاورزان کردستانی باید در این راستا تمهیدات لازم را انجام دهند.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما و شکل گیری گرد و خاک از دیگر تبعات این سامانه در هفته پیش رو در استان است.

کد خبر 5473437

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سازمان هواشناسی بارندگی آبگرفتگی معابر شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کردستان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات