Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:29:16 GMT

یک ورزشکار دیگر مهاجرت کرد!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۰۸۲

یک ورزشکار دیگر مهاجرت کرد!

بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.

ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری کنار وی در فرودگاه حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نیز شده بود، اما با توجه به اعزام تنها یک روئینگ سوار به نفع نازنین ملایی کنار کشید و از حضور در المپیک بازماند. او پیش از این یک بار دیگر تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفته و رفته بود اما با وعده ها و قول هایی که به او داده شده بود، تصمیم گرفت بازگردد. اکنون نصیری بار دیگر تصمیمش را گرفته و راهی آذربایجان شده است.

پاروزن زنجانی بنا به وعده مسئولان قرار بود در آتش نشانی استخدام شود. بهمن مدتی هم به کار مربیگری رو آورده بود و تا آخرین روزهای قبل از مهاجرتش در اردوی تیم ملی حضور داشت و در کنار سایر پاروزنان تمرین می کرد. نصیری سابقه مدال طلای قهرمانی آسیا در ماده سنگین وزن را در کارنامه داشت.

در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی نیز نام بهمن نصیری به چشم نمی خورد که همین مساله موید مهاجرت نصیری است.

بیشتر بخوانید: عکس | طارمی دست بردار باشگاه اسپورتینگ نیست! مورینیو باید دستیار اسکوچیچ شود؟! کارت جدید مهدی طارمی در فیفا ۲۲/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1624552

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع انواع ابزارآلات ساختمانی، دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد