Web Analytics Made Easy - Statcounter

پینتو داکوستا درباره انتقاد مدیر باشگاه اسپورتینگ از مهدی طارمی گفت: این فرد حتی ظاهرا وکیل است، اما رفتار نژاد پرستانه‌ای دارد. من فقط او را مقصر نمی‌دانم، متاسفانه نژاد پرست‌ها زیاد هستند. اینکه یک وکیل چنین رفتاری داشته باشد و این حرف‌ها را بزند ناراحت کننده است و نشان دهنده روحیه و ذهنیت بعضی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فونتس، مدیر باشگاه اسپورتینگ طارمی را افسونگر مار نامید، شاید خود او افسونگر مارمولک است، اما طارمی تمام حیواناتی که عاشق فوتبال هستند را هم مسحور می‌کند، چون او بازیکن بزرگی است.

حدود یک هفته پیش بود که باشگاه اسپورتینگ لیسبون در انتقاد از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و داور بازی این تیم با گیمارش، مطلب تندی را به قلم تیتو فونتس رئیس باشگاه اسپورتینگ منتشر کرد.

در بخشی از آن مطلب آمده بود: مهدی طارمی تقلبی است. او غیرواقعی است. یک مهاجم ایرانی‌ که همیشه آماده اجرای حقه‌های سیرک است. او مار افسون‌گر است. او عاشق تمارض کردن است.

بیشتر بخوانید

طارمی در بین هشت مهاجم برتر جهان قرار گرفت

طارمی در بازی بعدی پورتو مقابل پورتیموننزه، با به ثمر رساندن ۳ گل به صحبت های مدیر باشگاه اسپورتینگ پاسخ داد. طارمی پس از گلزنی در این دیدار با شادی گل خود به اسپورتینگی‌ها کنایه زد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مهدی طارمی پورتو پرتغال باشگاه اسپورتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند

سید محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی اش نوشت: آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزوسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش وهم برای امروزش توهم مضر است.

- نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزوسیونی اش مورد قبول اپوزوسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند. گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود.

- خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود ونه تاجزاده علاقمند به همکاری با شاهزاده است.

- مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی وتاجزاده هم  که اقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان وحصر هستند.

- در مورد این سفر خارج و طرح ایشان بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزوسیون.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طعنه یک فعال سیاسی به وزیر ارشاد: پوست خربزه بدی زیر پاتان گذاشتند واکنش ابطحی به طراحی لباس زنان بیمار در اتاق عمل: این افراط‌ها موجب دین گریزی جامعه می شود/ مسئولیت این فضای تلخ با روحانیون است ابطحی: حوزه نجف فضایی باز دارد و این را طلبه های آشنا با محدودیت های قم بیشتر می فهمند

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند