Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:58:14 GMT

وضعیت پنج شهرستان اصفهان در رنگ بندی کرونا آبی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۳۵۷۲

وضعیت پنج شهرستان اصفهان در رنگ بندی کرونا آبی شد

پژمان عقدک روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی استان اصفهان ( به غیر از کاشان و آران و بیدگل) از امروز سوم اردیبهشت وضعیت شهرستان های بویین میاندشت، چادگان، سمیرم، فریدونشهر، نایین و نطنز نارنجی(پرخطر) و سایر شهرها، زرد (خطر متوسط) است.

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از شهرهای استان در وضعیت قرمز و بسیار پر خطر قرار ندارد، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد نمونه گرفته شده از بیماران احتمالی ۴۹۲ مورد بوده است که در این میان ۴۳ نفر بطور قطعی به کرونا مبتلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  تعداد بیماران فعلی دارای علائم کرونا بستری در بیمارستان ها را ۲۱۲ نفر بیان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ نفر در بیمارستان ها بستری شدند.

عقدک، تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه را  ۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بیماران ترخیص شده در۲۴ ساعت گذشته ۵۴ نفر بوده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی قطعی یا مشکوک به علت کرونا نداشته ایم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه روند کاهشی آمار کرونا ادامه دارد، تاکید کرد:  اگر به دلایلی از جمله رعایت  نکردن شیوه نامه های بهداشتی روند ابتلا به کرونا افزایشی شود ابتدا در تعداد آزمایش های مثبت روزانه خود را نشان خواهد داد و سپس به آمار بستری، آی سی یو و مرگ خواهد رسید.

ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ در استان اصفهان شیوع یافت و تاکنون حدود ۴۸۷ هزار نفر از مردم این استان بطور قطعی به آن مبتلا شده و حدود ۱۱ هزار و ۶۵۰ نفر، جان خود را از دست داده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۲۶ شهرستان استان ( به غیر از کاشان و آران و بیدگل) با جمعیت چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر را پوشش می دهد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان استان لرستان برپا شد.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه گفت: به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به منظور ارائه‌ی خدمات تخصصی به مردم این منطقه برپا شد.

وی افزود: در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه‌ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه‌ای ارائه می‌شود.

دلفان با بیان اینکه ارائه‌ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه‌ی ماست، گفت: امروز شاهد افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی با حضور کلیه رشته‌های تخصصی با همکاری سپاه ناحیه استان، بسیج جامعه پزشکی، برخی دستگاه‌های اجرایی و همکاری خوب آنان با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا خدماتی در شان و منزلت مردم منطقه به آنان ارائه شود.

وی افزود: این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی و به منظور گرامیداشت هفته سلامت صورت گرفت و ارائه‌ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا