Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر گفت که برای مقابله مسئله عادی‌سازی روابط و مطامع رژیم صهیونیستی برای تسلط بر عراق، وارد گود انتخابات شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق امروز شنبه گفت که این جریان به خاطر مقابله با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت، از مهمترین عواملی که باعث شد جریان صدر در انتخابات مجددا شرکت کند، مقابله مسئله عادی‌سازی روابط و مطامع رژیم صهیونیستی برای تسلط بر عراق بود.





وی تأکید کرد، فراکسیون صدر به همراه همپیمانان خود به زودی در عراق، طرح جرم‌انگاری عادی‌سازی و تعامل با رژیم صهیونیستی را پیشنهاد خواهد کرد.

الصدر همچنین گفت که این جریان، این طرح را در پارلمان عراق به رأی خواهد گذاشت.

در همین ارتباط، رهبر جریان صدر پنجشنبه گذشته در واکنش به انفجار‌های تروریستی در افغانستان تأکید کرد که داعشی‌ها با صهیونیست‌ها در کشتار مردم مشترک هستند.

الصدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت: «صفت زشت مشترک بین صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعشی و کسانی که از آنان هستند و همچنین کسانی که با دین اسلام میانه‌رو دشمنی می‌کنند، اعلام دشمنی واضح با حق در ماه مبارک رمضان است».

وی تصریح کرد، صهیونیست‌ها دشمنی خود را با قدس شریف علنی می‌کنند و عناصر داعش نیز علنا دشمن ضریح‌ها و مساجد متعلق به شیعیان امیر المومنی علی (ع) هستند و در این زمینه به رژیم صهیونیستی و بنی امیه اقتدا می‌کنند.

رهبر جریان صدر خاطر نشان کرد، تروریست‌ها خشم خود را نسبت به مسلمانان ابراز می‌کنند، ولی صهیونیست‌ها را سالم می‌گذارند و در این زمینه به سخنان یکی از سرکرده‌های خود استناد می‌کنند که مدعی شده بود یهودیان نسبت به دیگران، به اسلام نزدیکتر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی رهبر جریان صدر صهیونیست ها عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند