Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتقادات بسیاری پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در خصوص گزینش و چینش مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف وجود داشته است.

انتقاداتی که اولاً در خصوص کند بودن سرعت تغییر مدیران در استان بوده و دیگری هم به نوع چینش‌ها باز می‌گردد که بسیاری از نیروهای جریان انقلاب و وفادار به دولت مردمی آیت الله رئیسی به بعضی چینش‌ها انتقاد فراوان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل مورد اول چیست؟ چرا نیروهای جریان انقلابی نسبت به کند بودن روند انتخاب مدیران تا این اندازه انتقاد دارند؟ چرا حوصله به خرج نمی دهند؟ پاسخ بسیار روشن است؛ هنگام تغییر دولت احمدی‌نژاد و سپردن کلید دولت به دست روحانی و یارانش اتفاقات عجیبی در استان کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد.

اتفاقاتی که در کل کشور بی‌سابقه بود، اتفاقاتی که هیچ گاه از ذهن نیروهای جریان انقلابی در استان پاک نمی شود، اما این اتفاقات چه بود؟ بعد از تغییر دولت احمدی نژاد و به روی کار آمدن دولت روحانی شاهد فشار عجیب و بیش از اندازه جریان دوم خردادی و اصلاحاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد علیه نیروهای انقلاب بودیم.

فشار تا جایی زیاد شد و به اندازه‌ای نفسگیر بود که اولین استاندار دولت روحانی از کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

کار به همین جا ختم نشد و نیروهای جریان انقلاب در فاصله زمانی بسیار کوتاهی که میانگین‌ها و رکودهای کشوری را در هم نوردید! از مدیریت‌ها کنار گذاشته شدند.

جریان دوم خرداد اجازه نفس کشیدن را از جریان انقلابی در سریع ترین زمان ممکن در مدیریت‌های استانی گرفت آنها حتی به مدیران مدارس روستایی هم رحم نکردند و اصولا اگر از دستشان بر می‌آمد کارمندان ساده دولت و کارشناسان بینوا را نیز از حضور در ادارات منع کرده و حق نان خوردن را از آنها می‌گرفتند که البته از هیچ عداوتی دریغ نکردند و میز و صندلی و اتاق و اضافه کار و سایر ملزومات ابتدایی را نیز از آن‌ها دریغ کردند.!

با این پیش زمینه از استاندار محترم می‌بایست انتظار داشت که هر چه سریعتر نیروهای جریان مردمی را بر مسند مدیریت‌ها قرار دهد و زخم‌ها را التیام بخشد و بداند تعلل کنونی به هر دلیل از جمله دخالت‌های نمایندگان مجلس و به توافق نرسیدن‌های آن‌ها به هیچ وجه جایز نیست.

پیشنهاد به استاندار محترم اینکه ضرب الاجلی را برای هماهنگی میان نمایندگان مجلس و جریانات سیاسی تعیین کرده و طبق این ضرب‌الاجل چینش مدیریتی را انجام دهد تا بیش از این شاهد اختلاف نظر میان نیروهای انقلابی با یکدیگر و با استاندار نباشیم.

در نشست شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت به میزبانی اتاق بازرگانی شاهد بودیم که برخی از کارآفرینان و تولیدگران نیز از این وضعیت به ستوه آمده و با عصبانیت و حتی با جملاتی خارج از قاعده گلایه خود را از اوضاع و احوال کنونی نشان دادند.

آنها به استاندار گفتند که زیر ساطور مدیران دولت روحانی قطعه قطعه شدند و امروز بعد از آن همه زجر و خون دل‌ها در کنار شما هنوز مدیران دولت روحانی نشسته‌اند و برای استان تصمیم می‌گیرند!.

آنها از استاندار گلایه‌مند بودند که چرا باید هنوز مسئولیت تقسیم بودجه و اعتبارات یک استان به دست یک نیروی دوم خردادی باشد و صنعت و معدن و تجارت یا همان مهمترین دستگاه مرتبط با اشتغال و تولید همچنان روی ریل گذشته حرکت کند دستگاه‌هایی که مستقیماً با تولید و اشتغال و بودجه و اعتبارات سر و کار دارند.

سوال نیروهای جریان انقلاب این است که آیا در استان یک نیروی تحصیل کرده و خوش فکر برای گماشتن در سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد، چگونه است که «آقای ایکس که دیگر در مجلس نیست» توانست یک جوان گمنام و بی‌نام و نشان را تنها به دلیل تحصیلات عادی بودجه‌ای به مدت هشت سال به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه  کهگیلویه و بویراحمد بگمارد و سپس همان فرد را برای برنامه و بودجه یک ابر استان دیگر(فارس) گزینش کند.

آیا اینجا و در این جریان قحط الرجال آمده و نیروی انقلابی توان چرخاندن برنامه و بودجه استان را ندارد.

نیروی جوان انقلابی معتقد است که اکنون دوم خردادی‌ها به ما نیشخند و ریشخند می‌زنند و نشسته‌اند و اعمال ما را می‌نگرند و هر روزی که از عمر دولت مردم می گذرد را نظاره‌گرند و خواهان ادامه وضع موجود بوده و هستند تا دولت مردمی و جوانان انقلابی را به ناکارآمدی متهم کنند.

مخلص کلام اینکه در این بین سه ضلع اصلی بازی یعنی دولت مردمی آیت الله رئیسی، جوانان جویای نام جریان انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار به عنوان یکی از این اضلاع ضرر کرده و انگ هرگونه ناکارآمدی ناشی از تعلل را به پیشانی این سه ضلع می‌چسبانند.

 البته که نمایندگان محترم مجلس در این بین ضرری نمی‌کنند چرا که آنها تنها آینده خود را در نظر می‌گیرند و این گونه که معلوم است حیثیت جریان انقلابی استان و دولت مردمی آیت الله رئیسی برای برخی حضرات چندان مهم نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد نیروهای جریان انقلاب کهگیلویه و بویراحمد برنامه و بودجه جریان انقلابی دولت روحانی دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت