Web Analytics Made Easy - Statcounter

برابر اعلام برخی منابع عراقی، حمله سایبری گسترده‌ای علیه پایگاه‌های خدماتی حکومتی عربستان سعودی از داخل خاک عراق صورت گرفته و خدمات الکترونیکی وزارت نفت و شرکت هواپیمایی دولتی عربستان را از دسترس خارج کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، صفحات و کانال های خبری نزدیک به گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی خبر می دهند که این عملیات با نام «شهید ابو فاضل طومر» در ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه به وقت محلی، وزارت نفت و هیأت هواپیمایی عربستان سعودی را هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه ها اعلام کردند: «خواسته ما واضح است؛ ما سیستم داخلی مراکز نفتی عربستان سعودی را به خاطر احترام ماه مبارک رمضان تعطیل نکردیم (اشاره به تعطیلی خدمات الکترونیکی و نه بیشتر) اما می‌گوییم جنگ بیهوده علیه یمن و چاپ کتاب‌های تکفیری تروریستی و صادرات آن به جهان را متوقف کنید...»

ابوفاضل طومر که این عملیات سایبری به نام او انجام شده است، شهیدی یمنی و فرمانده ای معروف به فداکاری های بی بدیل در جبهه دفاع یمن در برابر تجاوزگری ائتلاف سعودی است که در نهم فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی به شهادت رسید.

پیش‌تر در ۳۱ فروردین ماه، منابع خبری عراق گزارش دادند: حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

قبل از آن، در حمله گسترده بامداد چهارشنبه گذشته نیز هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کردند.

بامداد چهارشنبه گذشته، گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این حملات گسترده را هکرها به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه های رسمی اسرائیلی آغاز کردند.

منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داد. شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی است که از دسترس خارج شده بود.

گفته می شود گروه هکری عراقی به نام «فریق الطاهره» آن عملیات وسیع را انجام داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: یمن ، عربستان سعودی ، عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی پس از پاسخ ایران به این رژیم در پی حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، مدعی بودند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند، اکنون و به صورت قطره‌چکانی به شکست خود در عملیات «وعده صادق» اعتراف می‌کنند.

در میان انکارهای صهیونیست‌ها و پس از اینکه مقام‌های آمریکایی اعتراف کرده‌اند که ایران ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، امروز (چهارشنبه) نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد سامانه‌های پدافندی آمریکا که در جریان حمله ایران مورد استفاده قرار گرفت، در منهدم کردن بیشتر موشک‌های بالستیک ایرانی موفق عمل نکرد و شکست خورد.

در این گزارش آمده است از میان هشت موشکی که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها ۲ مورد موفق عمل کرد.

اخیرا سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت «در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود».

او گفت: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

طبق گزارش‌ها، عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

کد خبر 848737 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد