Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:48:21 GMT

موج گرما در راه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۶۲۷۱

موج گرما در راه هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: پدیده شاخص جزایر خلیج فارس در ساعات صبحگاهی امروز مه رقیق همراه با کاهش دید افقی و در طول روز غبار محلی پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور گفت:در غالب نقاط افزایش نسبی دما مورد انتظار است و این افزایش دما تا پایان هفته جاری در مناطق شرقی استان محسوس‌تر است.

او گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر پیش بینی می‌شود که احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش سرعت باد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز‌های آینده با توجه به ملایم بودن سرعت باد، مه صبحگاهی پدیده شاخص جزایر خلیج فارس است که سبب کاهش میدان دید افقی در

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در قم

مهران حیدری،مدیرکل هواشناسی قم، با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، روز دوشنبه آسمان نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران، وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که سمت باد غربی و سرعت باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نیز آسمان قسمتی ابری در برخی ساعات با افزایش ابر همراه خواهد شد؛ در برخی انتظار مناطق رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک داریم.

به گفته حیدری، سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۶۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سردترین نقطه استان بخش کهک با دمای ۱۲.۵ و گرم‌ترین نقطه نیز کوه سفید با دمای ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است