Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار بسته معیشتی در پویش به عشق علی(ع) در ماه مبارک رمضان امسال برای خانوارهای نیازمند در کرمانشاه توزیع و تامین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، یکی از برکات ماه مبارک رمضان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام است که این هفته از میلاد امام حسن(ع) تا روزهای پس از شهادت امام علی(ع) ادامه دارد و خانواده‌های نیازمند در این روزها از برکات اطعام و اکرام برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه درباره اجرای این طرح گفت: در ماه مبارک رمضان 25 هزار بسته معیشتی در پویش به عشق علی(ع) برای خانوارهای نیازمند استان کرمانشاه تأمین شده که ارزش هر بسته معیشتی برای خانوارهای مددجو از 250 تا 800 هزار تومان است.

پیمان ترکمانه با اشاره به برپایی گسترده‌تر سفره های اطعام افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 110 هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند در استان کرمانشاه طبخ شد که ارزش هر پرس غذای طبخ شده نیز حداقل 30 هزار تومان است.

پویش امام حسن مجتبی(ع) در استان مازندران با توزیع 12 هزار بسته معیشتی برگزار شد + فیلمرزمایش کمک مومنانه شهرستان بابلسر با توزیع 1500 بسته معیشتی برگزار شد+فیلم2600 بسته معیشتی با اجرای طرح ضیافت الهی در استان گیلان توزیع شد

 

ترکمانه با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردمی گفت: واریز کمک‌های نقدی به شماره کارت 6037991899939627، شماره‌گیری #083*8877* در تلفن همراه و مراجعه به پایگاه کمیته امداد به نشانی Kermanshah.emdad.ir از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی(ع) است.

 

 

انتهای پیام/831/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه مددجویان کمیته امداد استانداری کرمانشاه مددجویان کمیته امداد ماه مبارک رمضان برای خانوارهای استان کرمانشاه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل

به گزارش خبرآنلاین، وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست.

رسول کوه‌پایه‌زاده در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل استان استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل بابک زنجانی بیان کرد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901325

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند