Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشستی که با گلایه ها و انتقادهای فعالان حوزه روابط عمومی همراه بود و آنها از چالش های حوزه کاری خود گفتند و توجه ویژه به جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی و تغییر نگرش مدیران نسبت به این بخش را خواستار شدند.

به اعتقاد متخصصان حوزه ارتباطات، روابط عمومی مهمترین بخش از تشکیلات هر دستگاه اجرایی است که می تواند در تصمیم گیری ها، حل مشکلات و شناسایی بحرانی های سازمانی و موفقیت آنها نقش مهمی داشته باشد؛ اما فقدان این نگاه در میانن بخش قابل توجهی از مدیران، جایگاه روابط عمومی را به یک بخش کم اثر در سازمان ها تقلیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار یزد، مصوبات خوبی را برای حوزه روابط عمومی به همراه داشت و استاندار با دقت نظر و سعه صدر صحبت های فعالان این عرصه را شنیدند و  برای رفع آن دستوراتی صادر کرد.

تدوین آیین نامه ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و ضرورت تبیین این جایگاه، پیگیری حل مشکلات ساختاری تشکیلاتی روابط عمومی ها، لحاظ کردن فعالیت های اطلاع رسانی و روابط عمومی در ارزیابی مدیران دستگاه های استان، برگزاری جشنواره تکریم از روابط عمومی ها و توانمندسازی آنان از طریق آموزش با بهره گیری از مدرسان مجرب این حوزه و کمک به رفع نیازها و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز این بخش از مصوباتی بود که استاندار یزد بر آن تاکید کرد.

استاندار یزد در جمع مدیران روابط عمومی های استان گفت: جایگاه روابط عمومی در هر سازمان، جایگاه مشاورت و معاونت است در غیر اینصورت موضوع اطلاع رسانی دچار مشکل می شود و اولین ضربه را مدیر، دومین ضربه را سازمان و سومین صدمه آن به جامعه وارد می شود.

بدون شک پیگیری و تحقق مصوبات نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان یزد با استاندار، می تواند در حل مسایل و چالش ها و موفقیت این حوزه تاثیر زیادی داشته باشد و افق روشنی را پیش روی این بخش قرار می دهد.

نگاه مطالبه گرانه استاندار یزد از روابط عمومی و اثرگذاری آن در سازمان ها، موقعیت مغتنمی را برای این بخش فراهم آورده است، اما نگرانی فعالان حوزه روابط عمومی این است که این نگرش مثبت از سوی مدیران کم توجه به این حوزه که تعداد آنان در ساختار اداری استان نیز کم نیست و یا در ساختار دیوان سالارانه دستگاه های دولتی، مانند تمامی سال های گذشته دچار بی توجهی شود و شرایط موجود برای این حوزه کماکان تداوم یابد که در این ارتباط ، ایجاد مکانیسم هایی برای تحقق انتظارات استاندار یزد از روابط عمومی ها و الزام مدیران دستگاه ها به تغییر رویه در این زمینه ضروری به نظر می رسد.

*مدیر روابط عمومی امور اقتصاد و دارایی استان یزد و فعال رسانه

برچسب‌ها روابط عمومی یزد دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی یزد دولت سیزدهم روابط عمومی یزد دولت سیزدهم جایگاه روابط عمومی روابط عمومی ها استاندار یزد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی از تصادف شدید سه دستگاه خودرو در محور سیمینه بوکان و جان باختن یک و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.

توحید جوادی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ظهر امروز سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو پرشیا و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سیمینه بوکان با هم برخورد و تصادف کردند.

وی افزود: در این سانحه ۹ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

جوادی ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وخامت حال در بیمارستان فوت کرد.

کد خبر 750352

دیگر خبرها

  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است