Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان شانس کسب ۵ مدال رنگارنگ در رقابت‌های قهرمانی آسیا را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر اولان‌باتور مغولستان با پی‌گیری مبارزات ۵ وزن دوم ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم و آغاز مسابقات نمایندگان تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۱ کیلوگرم؛ داریوش حضرت‌قلی‌زاده در دور اول با نتیجه ۹ بر ۶ مقابل  این سانگ چویی از کره جنوبی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ علی‌بیگ علی‌بیگوف، کشتی‌گیر روسی الاصل قهرمان آسیا از بحرین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ از سد اکبر کوربانوف از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.   در وزن ۷۴ کیلوگرم؛ یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامبادورج بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. امامی برای کسب مدال طلا با نورکجا کایپانوف، دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه خواهد داشت.   در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ محسن مصطفوی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت مراد اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده‌بندی راه یافت. مصطفوی در این دیدار به مصاف گوان اوک کیم از کره جنوبی خواهد رفت.   در وزن ۹۲ کیلوگرم؛ امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آدیلت داولومبایف، دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر تاکوما اوتسو، دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروز پور در دیدار فینال به مصاف اورگیلوخ داگوادورج از مغولستان خواهد رفت.   در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ یدالله محبی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ و ضربه فنی سرداربک خولماتوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ باتمانگای انختسوشین از مغولستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محبی در دیدار پایانی به علی‌شیر یرگالی از قزاقستان جدال خواهد داشت.   انتهای پیام/  

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی دارنده مدال نقره دیدار فینال راه یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد