Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:37:04 GMT

واکنش نایب رئیس شورای شهر تهران به فضاسازی علیه قالیباف

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۷۴۱۲

واکنش نایب رئیس شورای شهر تهران به فضاسازی علیه قالیباف

به گزارش ایرنا پرویز سروری روز یکشنبه در آغاز جلسه شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حوادثی که در کشور اتفاق افتاد از سوی دشمنان برنامه ریزی شده است، گفت: هم افزایی دولت، مجلس، قوه قضاییه و نظام شورایی دغدغه نظام سلطه است.

وی افزود: نقطه کانونی موضوع نیز حمله به انسجام و وحدت نیروهای انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروری با بیان اینکه دشمن در داخل و خارج تلاش دارد تا اختلافات مذهبی را شکل دهد و  بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند، اظهار داشت: دشمنان در داخل نیز تلاش دارد بین قوا اختلاف ایجاد کنند.

وی به  سفر خانواده آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه اشاره کرد و گفت: در موضوع این سفر فضاسازی ایجاد کردند در حالی که پسر ایشان گفته بود این سفر خطا بوده و رئیس مجلس با آن موافق نبوده است.

وی با یادآوری برخی موارد در دولت‌های گذشته گفت: دیدیم در گذشته دختر وزیر قاچاق کالا کرده و از ظرفیت بیت‌المال سوء استفاده کرد اما معاون اول رئیس جمهور وقت دفاع جانانه ای از وی کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ندیدیم آنان که امروز سینه‌چاک می‌کنند آن روز که دختر وزیر قاچاق کالا کرده بود، احساس مسئولیت کرده باشند.

سروری ادامه داد: دیدیم که قتلی توسط یکی از افراد موثر آنها انجام شد که این قتل را قتل اخلاق اعلام کردند و مقتول را با انواع تهمت ها مواجه ساختند.

وی با بیان اینکه همین افراد امروز نسبت به سفر خانواده قالیباف حساسیت نشان داده و فضاسازی می‌کنند، اظهار کرد: امروز خدمات توسعه  ای قالیباف در همه جای تهران مشهود این و ایشان با ناجوانمردانه ترین اشکال مورد تهمت قرار می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فضا را به گونه‌ای مدیریت کردند که بسیاری از موارد را به دولت و برخی را به مجلس نسبت دهند.

به گفته وی، قوای مختلف کشور با هم، هم پیمان و هم افزا هستند و تلاش دارند کشور را به قله خدمت‌رسانی برسانند.

وی ادامه داد: جریان انقلاب هوشمندتر از آن است که فریب  اقدامات دشمن را بخورد.

سروری با اینکه ایجاد اختلاف در بین مدیریت شهری نیز وجود دارد، گفت: آنان معتقد بودند این شورا که یک شورای یک دست است، شورای قبرستانی خواهد بود اما با یک شورای فعال و انقلابی مواجه شدند که در کنار مطالبه گری از شهرداری به دنبال رفع مشکلات شهر است و از سوی دیگر با شهرداری هم افزایی دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز معمار و معماری تهران را یک نوع معماری وحشی و غیر قابل ارتباط انسانی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره معماری ایرانی اسلامی سخن گفتند و وظیفه داریم زمینه ایجاد این معماری را فراهم کنیم.

وی همچنین تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفته عنوان کرد: این اقدام یکی از اقدامات خاص جمهوری اسلامی بود و امروز شاهد هستیم که سپاه پاسداران در کنار نیروهای مسلح سمبل بزرگی، عزت، اقتدار مسلمانان جهان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز زمین پاک عنوان کرد: رسیدن به بازیافت ۸۰ درصدی در اهداف قرار دارد اما در حال حاضر توانستیم به کف موضوع برسیم و بازیافت ۱۰ درصدی در کارنامه ماست.

وی ابراز امیدواری کرد؛ شورای انقلابی و تحول گرا در کنار شهردار موضوع بازیافت را پیگیری کرده تا شاهد شکل گیری زمینی پاک با مدیریت صحیح پسماند باشیم.

برچسب‌ها شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران مدیریت شهری شورای اسلامی شهر تهران نایب رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم