Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضِ همسرِ حبیب محبیان به تخریب آرامگاه این خواننده: اگر ناراحت هستید، پیکر شوهرم را منتقل می‌کنم فائزه هاشمی عذرخواهی کرد ببینید | دلایل اختلاف به‌ وجود آمده مرزی ایران و افغانستان درخشش طارمی برای هم‌وطنش گران تمام شد! پژو ۲۰۶، ۳۴۵ میلیون تومان شد/ آخرین قیمت ساینا، کوییک و تیبا اولین واکنش سردار آبسالان به ترور و شهادت فرزندش + تصاویر مراسم تشییع محافظ فرمانده تنش مرزی مجدد بین ایران و افغانستان/ کاظمی قمی توضیح داد از خرید سیسمونی در استانبول تا درمان در لندن؛ به شما چه؟ سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی | مهدی نصیری : لااقل در این ایام غم و سوگواری از علی خجالت بکشید! فعال سیاسی اصلاح طلب : رئیس مجلس و رئیس جمهور مانند فرد عادی سخن می‌گویند / مردم به سخنان مسئولان اعتماد ندارند

2348

کد خبر 1624730.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اخبار پربیننده فائزه هاشمی رفسنجانی ایران افغانستان درگیری مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت

تین نیوز

نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور، روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال برگزاری می شود.

به گزارش تین نیوز، این نشست تخصصی در چارچوب اولین همایش سالانه بین المللی تنطیم گری و رقابت در ایران،  برگزار خواهد شد.

محورهای گفت و گو در این نشست تخصصی، شامل چالش های تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران و راهکارهای ارتقای تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران است.

در این نشست تخصصی یاسر حاتم زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل  و نقل ریلی و خدمات وابسته، محمد سیاوشی رئیس کارگروه حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، افسانه شفیعی مشاور رئیس و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسعود فتحعلی رئیس بخش حمل و نقل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی سخنرانی می کنند.

زمان برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 و مکان برگزاری این نشست خیابان کارگر شمالی، رو به روی پارک لاله، نبش کوچه همدان، پلاک 1204 ، طبقه هشتم، سالن شهید مطهری می باشد.

به گزارش تین نیوز، ورود به نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی، برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند