Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@04:17:40 GMT

تیم ملی عربستان با یک ستاره برزیلی در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۴۶۶

تیم ملی عربستان با یک ستاره برزیلی در جام جهانی

فدراسیون فوتبال عربستان می خواهد یک بازیکن برزیلی به ترکیب تیم ملی این کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ اضافه کند.

به گزارش قدس آنلاین، ملک سلمان پادشاه عربستان ۶ ماه پیش حکمی صادر کرد که در تاریخ این کشور بی سابقه بود. طبق فرمان پادشاهی از این به بعد افراد سرشناس و بانفوذ خارجی می توانند تابعیت عربستان را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش از این در عربستان هیچ فرد خارجی حق کسب تابعیت این کشور را نداشت و نژاد عربستانی در اولویت امور بود. در همین رابطه فدراسیون فوتبال عربستان برای تقویت تیم ملی این کشور دست به کار شده می خواهد رومارینیو ستاره برزیلی عضو باشگاه الاتحاد را برای حضوری قدرتمندانه در جام جهانی ۲۰۲۲ به خدمت بگیرد.

با حکم پادشاه عربستان این فوتبالیست برزیلی مجوز کسب تابعیت عربستان و بازی کردن با پیراهن تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.  تیم ملی فوتبال عربستان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه سوم با تیم های ملی آرژانتین، لهستان و مکزیک رقیب شد.  انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عربستان سعودی جام جهانی برزیل قطر جام جهانی ۲۰۲۲ جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض