Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش مراکز سیار واکسیناسیون در این استان خبر داد و گفت: ۵ مرکز سیار واکسیناسیون امروز و در آستانه بیست و سوم ماه مبارک رمضان برای تزریق واکسن کرونا به شهروندان فعال است.

به گفته فردین مهرابیان، این اتوبوس‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مصلا، مهدیه، گلزار شهدا، پارک دانشجو و پل تالشان رشت برای تزریق واکسن به شهروندان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سایت واکسن دانشگاه علوم پزشکی گیلان vaccine.gums.ac.ir از مراکز واکسیناسیون شهرستان خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید

استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت تزریق دُز سوم واکسن کرونا به نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال گیلان  گیلان، آسیب پذیرترین استان در بحران کرونا

۹ واکسن کرونا امروز در ۴۵۹ پایگاه تجمیعی و موردی استان گیلان به شهروندان تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا شب قدر سیار واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس

به گزارش خبرگزاری مهر، فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!