Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@21:49:41 GMT

ترامپ: آمریکا با بایدن به سوی جهنم می‌رود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۸۹۹۴

ترامپ: آمریکا با بایدن به سوی جهنم می‌رود

دونالد ترامپ در گردهمایی طرفدارانش در ایالت اوهایو، جو بایدن را «سردرگم» توصیف کرده و گفت، این رئیس‌جمهوری آمریکا از «خرگوش عید پاک» دستور می‌گیرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از وب‌سایت روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا عصر شنبه در جمع هزاران تن از هوادارانش در ایالت اوهایو گفت: «کشورمان دارد نابود می‌شود، کشورمان دارد به سمت جهنم می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با انتقاد از اشتباهات خجالت‌آور کلامی و رفتاری جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «هرگز چنین چیزی نداشتیم و در حال حاضر رئیس‌جمهوری داریم که متاسفانه اصلا نمی‌داند دارد چه اتفاقی میافتد. با هوا دست می‌دهد، بی‌هدف پرسه می‌زند و (تا حدی سردرگم به‌نظر می‌رسد) این خوب نیست. او از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد؛ دیده‌اید؟!»

ترامپ با خنده ادامه داد: می‌دانید، خرگوش عید پاک یک عامل سیاسی بود. کارش خوب بود، باید استخدامش کنیم!

هفته گذشته در مراسم عید پاک در کاخ سفید، بایدن سردرگم به دور خود می‌چرخید، به سوالات مردم جواب می‌داد و با کودکان عکس می‌گرفت. در همین لحظه بود که یکی از کارکنان کاخ سفید که لباس خرگوش عید پاک را به تن داشت، بایدن را به سمت جایی که باید می‌رفت هدایت کرد و از بلاتکلیفی نجاتش داد.

ترامپ گفت، بایدن در حالی این کارها را می‌کند، که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مدام از سلاح هسته‌ای سخن می‌گوید.

او همچنین مدعی شد که اعتبار کافی در خصوص واکسن‌های کرونا به او داده نشد، چرا که تیم روابط عمومی‌اش عملکرد خوبی نداشت. ترامپ گفت: ما در هر زمینه‌ای بسیار بهتر (از بایدن) عمل کردیم، به جز روابط عمومی. آن قدر سرگرم کار بودیم که به روابط عمومی فکر نکردیم.

رهبر پیشین کاخ سفید در ادامه گفت، دولت بایدن عملکرد ضعیفی دارد، اما «مطبوعات و اخبار جعلی دارند و تمام روز اخبار جعلی مخابره می‌کنند تا از رئیس‌جمهوری دموکرات فعلی محافظت کنند.»

این رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین بار دیگر بر ادعای تقلب انتخاباتی خود پافشاری کرد و مدعی شد که مطبوعات نمی‌خواهند حقیقت را نشان دهند.

او گفت: حقیقت این است که در انتخابات تقلب شد، کشور ما در حال ویران شدن است و کشور به سمت جهنم می‌رود. همچنین دلیل اتفاقاتی که اکنون در حال رخ دادن است، در رئیس جمهور فعلی آمریکا نهفته است. در دولت قبل تورم وجود نداشت و حالا رکورد می‌شکند؛ در حالی که من بیش از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ ایالات متحده کاهش مالیاتی داشته‌ام.

در بخشی از سخنرانی او که درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ سخن می‌گفت، دو دوربین خاموش شدند و او این اتفاق را ناشی از عدم تمایل رسانه‌ها به نشان دادن حقیقت دانست و گفت: این کمونیسم است، این شروع کمونیست است، کمونیسم دقیقا از همین لحظه شروع می‌شود، وقتی که مطبوعات ندارید. ما مطبوعات نداریم. این دو (دوربین) خاموش شدند. نمی‌خواهند راجع به آن (تقلب انتخاباتی) صحبت کنند.

این سخنرانی ترامپ ۱۰ روز پیش از انتخابات مقدماتی در ایالت اوهایو برگزار شد. این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین دولت فعلی کشورش را مقصر قیمت بالای بنزین و تورمی بی‌سابقه دانست.

روزنامه هیل روز پنجشنبه گزارش کرد که بایدن به باراک اوباما، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا گفته است که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد. ظاهرا بایدن معتقد است که او تنها کسی است که می‌تواند ترامپ را شکست دهد.

گرچه ترامپ هنوز نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما در گردهمایی‌های خود با طرفدارانش در سراسر آمریکا، به این موضوع اشاره کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دونالد ترامپ ، جو بایدن ، انتخابات 2024 آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات 2024 آمریکا رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد

یک روزنامه انگلیسی نوشت دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین به صورت مسالمت‌آمیز طرح مفصلی دارد، اما تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بارها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشورهای عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفت‌وگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد