Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:14:45 GMT

۱۸۶ کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۰۳۶

۱۸۶ کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور اظهار کرد: شرایط کرونایی شکننده است، اما اکنون پس از ماه‌ها، تبریز، بناب و مرند در حالت آبی قرار گرفته‌اند؛ شهرستان کرونایی قرمز در آذربایجان شرقی وجود ندارد و تنها شهرستان چاراویماق در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، اما همچنان انجام واکسیناسیون از ضروریات است، همان طور که آثار آن نیز بر همگان آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۷ شهرستان از جمله اسکو، اهر، آذرشهر، بستان آباد، جلفا، خداآفرین، سراب، شبستر، عجب شیر، کلیبر، مراغه، ملکان، میانه، هریس، هشترود، هوراند و ورزقان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: از ۱۱۲ آزمایش انجام شده ۶ بیمار جدید در استان شناسایی شده و ۳۹ نفر بستری جدید در آذربایجان شرقی داشتیم.

وی مجموع بیماران شناسایی شده کرونایی در آذربایجان شرقی را ۲۵۸ هزار و ۳۲۳ نفر اعلام کرد و افزود: هفت هزار و ۳۹۷ نفر کرونایی نیز در استان فوت شدند.

وی با تاکید مجدد بر لزوم تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون برای پیشگیری از شیوع دوباره کرونا، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۷ نفر واکسن دریافت کردند و اکنون ۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۸۷۲ نفر در آذربایجان شرقی (حدود ۸۹ درصد) مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

نقی پور ادامه داد: ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۳۴۹ نفر مرحله دوم (حدود ۸۳) و ۷۰۷ هزار و ۳۰۷ نفر (حدود ۵۰.۵ درصد) نیز مرحله سوم واکسن کرونا را در استان دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز واکسیناسیون و استفاده از ماسک را همچنان مؤثرترین روش برای پیشگیری و کنترل کرونا عنوان کرد.

کد خبر 5473991

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا شیوع کرونا ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی