Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - شهردار منطقه ۲۰ گفت: با توجه به اهمیت آماده‌سازی محوطه پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) امکانات عمومی، خدماتی و رفاهی برای زائران در شب‌های قدر فراهم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمد ناظم رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیران ستادی و عوامل خدمات شهری، ترافیک، روابط عمومی، نواحی، بسیج، یگان حفاظت، مدیریت بحران و برای خدمات‌رسانی در شب‌های قدر در آماده‌باش بودند اظهار داشت: با پهنه‌بندی انجام شده بخش اعظمی از نیروهای نواحی شش‌گانه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مستقر و پهنه‌ها به نیروهای کارگری، ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز تجهیز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌ منظور خدمات‌رسانی به شهروندان 100 چشمه سرویس بهداشتی ثابت در بوستان‌ها و معابر اطراف حرم تجهیز و 80 چشمه سرویس بهداشتی پرتابل در معابر پیرامونی حرم نصب شد و ضمن استقرار خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک، نظافت، پاکسازی، رفت‌ و روب و شستشوی محیط پیرامونی حرم مطهر قبل، حین و بعد از مراسم انجام شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اجرای تمهیدات ترافیکی در شب‌های قدر گفت: به‌منظور سهولت تردد و دسترسی شهروندان و زائران کلیه مبادی اصلی و فرعی منتهی به حرم در 14 نقطه از جمله خیابان‌های سلمان فارسی، شهید بغدادی و آستانه با اطلاع قبلی مسدود شد و به‌منظور سرویس‌دهی مناسب به زائران با هماهنگی سازمان‌ها و ادارات ذی‌ربط خطوط اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو از زمان افطار تا سحر در این محدوده سرویس‌دهی کردند.

شب‌زنده‌داری تهرانی‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) + فیلمحرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آماده میزبانی از احیاداران در شب‌های قدر شدویژه‌برنامه‌های احیا لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد

ناظم رضوی اضافه کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و هدایت و کنترل ترافیک ضمن افزایش ظرفیت پارکینگ‌های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به بیش از 1200 خودرو، پارکینگ‌های عطر یاس، آوینی و شاملو برای استفاده خودروها و پارکینگ الله‌دادی در ضلع جنوب حرم برای پارک موتورسیکلت تعیین شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به استقرار پردیس فرهنگی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خاطرنشان کرد: با برپایی غرفه‌های آموزش شهروندی برنامه‌های متنوع مذهبی، مسابقه نقاشی، گریم کودکانه، فعالیت‌های هنری، حضور روحانی و بیان داستان‌های قرآنی، توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب کتاب و ادعیه، ارائه خدمات سلامت محور و ویزیت رایگان زائران اجرا شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت عبدالعظیم حضرت عبدالعظیم ع شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟