Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نیک اقبالی گفت: براساس ارزیابی های دیوان محاسبات کشور میزان پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد ۵۸درصد اعلام شده است.

او می گوید: براساس بررسی های دیوان محاسبات کشور پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در ۱۸ استان زیر ۱۰ درصد،۲ استان۱۰ درصد و سه استان زیر ۱۵ درصد بوده است.

به گفته نیک اقبالی، ۳۹ هزار و ۱۶۰ تن در استان واجد شرایط استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان می گوید: ۵۶هزار و ۱۱۲ کهگیلویه و بویراحمدی برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که پس بررسی در وزارت  راه و شهرسازی حدود ۲۷ هزار و ۱۷۳ نفر حذف شدند.

او گفت: سبز بودن فرم «ج» متقاضی به این معناست که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده باشد ، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از جمله شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، تاکنون درخواست پنج هزار و ۵۴۸ تن از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان تایید نهایی شده و ۵۳۲ نفر افتتاح حساب کرده اند.

نیک اقبالی می گوید: همچنین به ۷۶۳ تن از متقاضیان احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن پروژه اختصاص داده شده است.

او گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان باید ۱۸۵ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال دیگر سهم آورده پرداخت کنند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعیین شده است.

او می گوید: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت می شود.

نیک اقبالی با اشاره به فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات طرح های مسکن گفت: متقاضیان  که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج کرده اند، می توانند از روز پنج‌شنبه مورخ اول اردیبهشت به مدت یک ماه، با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

او گفت: متقاضیان  پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» مورخ ۲۰/۱۰/۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی نیک اقبالی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت