Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر سیاسی احتمال پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ را بسیار زیاد دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داگلاس مکینان نظریه پرداز و تحلیلگر مسایل سیاسی آمریکا، احتمال پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای 2022 را بسیار زیاد دانست و اظهار کرد اگر به شانس پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا اعتقاد ندارید، پس نسبت به سیاست 5 سال گذشته آمریکا توجه نداشته‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تحلیل خود که در نشریه هیل منتشر شد، می‌نویسد: دستکم 3 فاکتور می تواند شانس پیش بینی ها برای پیروزی حزب جمهوری خواه را برعکس کند. اول بی علاقگی رای دهندگان، دوم ریزش احتمالی آرا در پی اظهارات و رفتارهای ترامپ و سوم فشار رسانه‌ای دموکرات ها. حال این پرسش مطرح است که آیا این فاکتورها اتفاق می افتد و یا آیا مجموعه‌ای از این فاکتورها برای باقی ماندن دموکرات ها در اکثریت کنگره پس از ماه نوامبر نیز کافی است؟

این تحلیلگر آمریکایی معتقد است ظاهرا استراتژی اصلی میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا برای پیروزی در انتخابات میان دوره‌ای، اهمیت ندادن به هر چیزی است که جمهوری خواهان درصورت بدست آوردن کنترل اکثریت مجلس نمایندگان انجام خواهند داد.

وی با اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 خاطرنشان کرد آن انتخابات بسیار غیرمنتظره بود. مک کانل و برخی دیگر نخبگان حزب جمهوری خواه ممکن است تصور کنند تحریم سنتی انتخابات هرگز شایسته آنها نخواهد بود، اما آنها به ندرت در مسیر طبقه کارگر و زحمتکش جمهوری خواهان قدم بر می دارند.

مکینان افزود: هر چه که به زمان انتخابات نزدیک می شویم، می توانیم فرض کنیم که بسیاری از رای دهندگانی که رهبران احزاب مورد حمایتشان، به آنها امتیازهایی داده‌اند، با وعده های توخالی و پوچ رهبران خود مواجه شوند. برای مثال، سناتور ریک اسکات رییس کمیته ملی جمهوری خواهان سنا پس از انتشار یک طرح 11 ماده‌ای برای نجات آمریکا باعث ناامیدی رای دهندگان آمریکایی شد.

منتقدان این طرح بر این باورند که این طرح نیازمند ویرایش بسیار زیادی است و بسیار زود منتشر شده است اما مدیر بخش ارتباطات کمیته ملی جمهوری خواهان سنا در پاسخ به منتقدان طرح گفت: ما نمی توانیم زمان زیادی برای نگرانی های منتقدان صرف کنیم.

 این تحلیلگر خاطرنشان کرد با عنایت به آنچه که دموکرات ها برای پیروزی در انتخابات می خواهند انجام دهند در می یابیم که برخی کاندیداها می خواهند تا جای ممکن فاصله خود را با دیگر کاندیداها و سیاست های شکست خورده دولت بایدن اضافه کنند. بایدن در حال حاضر کمترین میزان تایید در تاریخ آمریکا را داشته و کاملا هریس معاون وی نیز در این روزها کمتر در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا