Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:01:03 GMT

نقص فنی در خط چهار مترو تهران

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۶۰۰

نقص فنی در خط چهار مترو تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، نقص فنی خط چهار مترو تهران در ایستگاه نیروی هوایی موجب اختلال حدود ۴۰ دقیقه‌ای در این خط شد.

 احسان مقدم درباره نقص فنی در خط چهار مترو گفت: این نقص فنی از ساعت ۱۰ آغاز و در ساعت ۱۰:۴۰ به پایان رسید که این نقص فنی از ناحیه سوزن در ایستگاه شهید کلاهدوز آخرین ایستگاه از سمت غرب به شرق و اولین ایستگاه از سمت شرق به غرب خط چهار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نقص فنی موجب توقف حرکت قطار‌های خط چهار نشد و فقط در ایستگاه‌های نیروی هوایی و شهید کلاهدوز دچار اختلال شدیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران اظهار کرد: هم اکنون این نقص فنی برطرف شده و حرکت قطار‌ها طبق برنامه در حال انجام است.

مقدم خاطرنشان کرد: فرسودگی ناوگان موجب شده که در برخی مواقع شاهد چنین نقص فنی‌ها باشیم که لزوم تعمیرات اساسی در ناوگان مترو تهران امری ضروری است.

ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

خط چهار مترو تهران از ایستگاه ارم سبز شروع و تا ایستگاه شهید کلاهدوز ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان احسان مقدم ناوگان مترو ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان خط چهار مترو نقص فنی مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز