Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:10:00 GMT

جمع‌آوری 9 هزار سند از شهدای روحانی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۵۹۸۸۱

جمع‌آوری 9 هزار سند از شهدای روحانی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری شهدای طلاب و روحانی به برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: برای برگزاری کنگره شهدای روحانی ۹ هزار و ۲۱۶ سند اعم از فیلم و عکس و دست نوشته جمع آوری شده است و در اختیار دبیرخانه این کنگره قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان به انجام مصاحبه با ۲۵ خانواده روحانی شهید اشاره و تصریح کرد: وصیت نامه شهدای روحانی در دسترس قرار گرفته و بار همرزمان 40 روحانی مصاحبه انجام شده است.

وی از تعلیف چهار کتاب برای شهدای روحانی استان خبر داد و گفت: مسافر ملکوت، اولین قدم، مسافر رضوان و فهیمه سیاری چهار کتاب تالیف شده در این حوزه هستند ضمن اینکه تولید مستند شهید ناسوتی در دست اقدام است.

سردار کرمی به دیدار با خانواده شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره شهدای روحانی شهرستان‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان از تشکیل ۲۹ گروه جهادی برای ارائه خدمت در مناطق محروم خبر داد و گفت: در این راستا روحانیون ۱۶ هزار نفر روز در مناطق محروم حضور یافته و سخنرانی کرده‌اند.

وی بازسازی مزار شهدای روحانی، نام‌گذاری معابر و اماکن فرهنگی به نام شهدا، شهید پژوهی توسط طلاب حوزه علمیه برای ۴۰ روحانی و ارائه مشاوره تربیتی و اعتقادی در مراکز آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای معرفی شهدای روحانی اعلام کرد.

سردار کرمی تاکید کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانی نیازمند فضاسازی در سطح شهر است و در این رابطه باید جهاد تبیین انجام شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با تاکید بر اینکه دبیرخانه برگزاری شهدای کنگره روحانی فعال است، ادامه داد: در این راستا نمایشگاهی هم در قم و در ایام برگزاری کنگره برگزار خواهد شد که زنجان هم در این نمایشگاه غرفه خواهد داشت.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان کنگره شهدای روحانی برگزاری کنگره شهدای روحانی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۵۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان