Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز محمدی گفت: پویش "ضیافت مهربانی" و گلریزان جهت تأمین جهیزیه مددجویان در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان نیز همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: پویش "ضیافت مهربانی" وگلریزان جهت تأمین جهیزیه مددجویان در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان نیز همچنان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسرکشور پویش "ضیافت مهربانی" برگزار شد که خوشبختانه در نیمه اول این ماه مورد استقبال خوب نهادها، ارگان‌های دولتی و غیردولتی و مردم خیر استان در راستای تأمین بسته‌های معیشتی قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: طی این مدت در حمایتی که توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) صورت گرفت ۴ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان کرمانشاه توزیع شد.

وی بیان داشت: نیمه دوم ماه مبارک رمضان نیز پویش را در راستای تأمین جهیزیه مددجویان اختصاص دادیم.

محمدی گفت: همچنین اداره انتقال خون استان کرمانشاه با حضور در شیرخوارگاه معتضدی به پویش ضیافت مهربانی پیوستند و بسته های معیشتی را به کودکان بی سرپرست اهدا کردند.

وی افزود: افرادی که قصد دارند در این کارگیری شرکت کنند، می توانند با پیوستن به این پوی کمک های خود را به شماره کارت ۱۶ رقمی: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ و یا کد دستوری: ۷۳۳۴*۱۴۰۰۰۰۷# و یا شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸ واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ضیافت مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی