Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@05:31:33 GMT

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۰۴۴۷

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، جذب حداکثری اعتبارات سفر رییس جمهوری به قم  را تکلیف مهم دستگاه‌ها دانست و گفت: تاکنون بخش قابل توجهی از منابع و اعتبارات مصوب این سفر جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهچراغی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در تفویض اختیارات به استان‌ها اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان طلایه‌دار این مساله برخلاف گذشته نسبت به اصل تمرکززدایی از مرکز اصرار دارد.

استاندار قم با اشاره به وظایف و ماموریت‌های این سازمان در استان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی علاوه بر رسالت برنامه ریزی و توسعه استان، دارای جنبه نظارتی نیز است و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعتباراتی که از این سازمان دریافت می‌کنند، پاسخگو باشند.

وی با قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب تجهیزات و منابع مالی مورد نیاز استان در دوره گذشته تصریح کرد: در دوره جدید، این تلاش‌ها باید مضاعف باشد.

شاهچراغی با بیان این که رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  سوابق اجرایی در قم و  چند استان را در کارنامه کاری خود دارد افزود: امیدواریم با استفاده از تجارب و ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، شاهد تحولی در این مجموعه کلیدی باشیم.

استاندار قم در پایان ضمن اهدای لوح سپاس و قدردانی به محمود نوربخش، حکم انتصاب حسن نادری را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام/78032

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قم سازمان مدیریت شاهچراغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز