Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: انسجام و اتحاد رمز موفقیت پینگ‌پنگ‌کاران ایران در مسابقات جهانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به درخشش دختران در در مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی اظهار کرد: در این رقابت‌ها شیما صفایی، پریناز حاجیلو و مهشید اشتری با برتری مقابل رقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین در مسابقات بین‌المللی که با حضور تعداد زیادی از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شد دختران ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان درخشش قابل توجهی داشتند و این درخشش نشان داد که در بخش بانوان اگر انسجام و هم‌افزایی وجود داشته باشد استعدادهای تیم ملی می‌توانند حرف‌های زیادی در نیا داشته باشند.   رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان امکانات کم ملی‌پوشان بانوان در مقابسه با آقایان بیان کرد: با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک موفق شدیم در سال‌های اخیر توفیقات خوبی کسب کنیم، به‌خصوص کسب برنز جهانی توسط باران ارجمند که در اردن به دست آمد و این برای نخستین‌بار بود که اتفاق افتاد، البته درصددیم امکانات ملی‌پوشان و ورزشکاران تنیس روی میز را بیشتر کنیم.   علی‌قارداشی درباره برنامه فدراسیون تنیس روی میز ایران برای عضویت نماینده از کشورمان در فدراسیون جهانی مطرح کرد: وقتی مسئولیت بین‌المللی کسب می‌کنیم اولویت نخست کشورمان است و در کنار آن پیشنهادهای ما و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی (۴۰ نفر به نمایندگی از ۲۲۶ کشور دنیا) پیشرفت تنیس روی میز در دنیاست.   وی متذکر شد: اگر تنها منافع کشورمان در فدراسیون جهانی مطرح شود ممکن است سایر کشورها موضع بگیرند و مورد توجه قرار نگیرد.   رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به دستاوردهای فدراسیون تنیس روی میز در بخش بانوان گفت: حضور نخستین زن تاریخ ورزش کشورمان در المپیک (توکیو) متعلق به سیمین رضایی به عنوان داور بوده که دو مدال برنز(تیمی و انفرادی) را قضاوت کرد.   علی‌قارداشی در ادامه توضیح داد: فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز برای نخستین بار به عنوان رئیس کمیته برابری جنسیتی انتخاب شد و پریسا صمدی متخصص قلب ایران به عضویت کمیته علوم ورزشی و علمی فدراسیون جهانی تنیس روی میز منصوب شد.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی J ۳۰ جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد و فینالیست‌های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) پارسا اشجاری را برد و قهرمان شد.

اشجاری در جایگاه دوم ایستاد و سام پازوکی به همراه نماینده ترکیه در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۲‌-۶، هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

کیمیا ثاقب تهرانی و سارینا داوری نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم رادین فهیمی -دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پارسا ثمره -علی تقی زاده را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش دختران زوج یاسمن یزدانی- هانا سلطانی با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶، از سد تیم سارینا داوری- ملینا عباس زاده عبور کردند و قهرمان شدند.

این مسابقات از اول اردیبهشت ماه به مدت ۲ هفته برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید بود و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید