Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اورتون معتقد است شاگردانش امشب مقابل آماده ترین تیم دنیا قرار می گیرند.

فرانک لمپارد می گوید دله آلی می تواند به روزهای اوجش برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، دله آلی، هافبک هجومی باشگاه تاتنهام این روزها به طور قرضی در اورتون به سر می برد و در این تیم نیز نتوانسته تبدیل به یک بازیکن ثابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از آلی به عنوان یکی از استعدادهای نوظهور دنیای فوتبال یاد می شد و روزهایی که او در تیم ملی انگلیس توپ می زد چندان دور نیست. با تداوم این روند ضعیف آلی، گفته می شود سال های خوب فوتبال او به پایان رسیده است ولی فرانک لمپارد، سرمربی اورتون بر این باور است که آلی می تواند در چند سال آینده دوباره به روزهای خوبش برگردد. لمپارد در پاسخ به این که آیا آلی می تواند به روزهای دوران اوجش برگردد به اسکای گفت:

بله زیرا این موضوع را دیده ایم. این یک چالش است چون چند وقتی است او در آن سطح نبوده است و خودش اولین نفری است که به این موضوع اعتراف می کند. بارها به او گفته ام که این یک چالش بزرگ محسوب می شود. تلاش، ثبات، تمرین، آماده سازی و این مسائل می تواند او را به همان جایی برگرداند که بود. به این موضوع باور دارم چون اگر این طور نبود آلی را به اورتون نمی آوردم. هیچوقت قرار نبود یک روزه همه چیز عوض شود زیرا تا جایی که من خبر دارم، فوتبال و زندگی این طور نیست. گاهی اوقات باید بجنگید. انسان ها مشکلات و روزهای سخت دارند. هر کس به نحوی آن را تجربه می کند و دله می داند در این زمینه کاملا کنارش هستم. شکی نیست که او استعداد دارد و شاید با گذشته چندین سال و پخته شدن آلی، این استعداد برگردد و دله متفاوتی را ببینید که در همان سطح کیفیت است.

سرمربی تافی ها در مورد شهرآورد حساس امروز تیمش مقابل لیورپول نیز گفت:

می توانیم واقع گرا باشیم؟ بله. قرار است مقابل آماده ترین تیم دنیا قرار بگیریم. آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند اما این بازی 11 به 11 است و باید بر این باور باشیم که اگر کارمان را درست انجام دهیم و از اولین دقیقه بازی تا دقیقه پایانی به وظایفمان عمل کنیم، می توانیم موفق شویم. بایبد بی اشتباه ظاهر شویم تا بتوانیم نتجیه که می خواهیم به دست بیاوریم. به خاطر هوادارانی که به آنفیلد می آیند و کسانی که در خانه بازی را می بینند، به خودمان باور داریم، چون آنها به ما باور دارند. بابت رفتن به آنفیلد هیجان زیادی دارم. می دانم چقدر این بازی سخت است. همه فکر می کنند ما از این بازی چیزی نمی گیریم اما برایم مهم نیست. چشم هایم روی چیزهایی است که در ماه آینده جلو ما قرار دارد و لیورپول اولین آنهاست. در این بازی تمام تلاشمان را می کنیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل علی علیپور به سانتا کلارا (سانتا کلارا 2-1 ماریتیمو) السد دوباره در مرحله گروهی حذف شد؛ این بار شکست برابر نسف قارشی لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! ترک زود هنگام استادیوم توسط برخی از هواداران پاری سن ژرمن با وجود قهرمانی در لیگ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا