Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:06:29 GMT

ثبت بیشترین میزان مرگ و میر کرونا در شانگهای چین

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۱۲۰۵

ثبت بیشترین میزان مرگ و میر کرونا در شانگهای چین

به گزرش ایلنا به نقل از ... شهر شانگهای چین، امروز -یکشنبه- با وجود هفته‌ها قرنطینه، ۳۹ کشته، که بیشترین تعداد مرگ‌ و میر روزانه کرونا است را ثبت کرده است. 

دومین اقتصاد جهان، در تلاش است بدترین شیوع کرونا در دو سال گذشته را از طریق اعمال قرنطینه سفت و سخت و انجام تست‌های گسترده کنتریل کند. این محدودیت‌ها بر اساس سیاست‌های سختگیرانه جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری اعمال شده‌اند و هزینه سنگینی را بر کسب و کارها و روحیه مردم تحمیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهر شانگهای که یکی از قطب‌های اقتصاد جهان است و به عنوان کانون شیوع موج جدید این بیماری، از آغاز ماه جاری تقریباً در تعطیلی کامل به سر برده است و بسیاری از ساکنان این شهر برای بیش از یک ماه در خانه‌های خود قرنطینه بوده‌اند. 

بزرگ‌ترین شهر چین، اولین مرگ خود را در ۱۸ آوریل گزارش داد، این در حالی است که در هفته‌های اخیر روزانه هزاران مورد از ابتلای به این بیماری گزارش شده است. 

داده‌های کمیسیون ملی سلامت نشان‌دهنده این هستند  ۳۹ نفر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و این آمار، تعداد کل کشته‌ها را به ۸۹ نفر رسانده است. 

موارد جدید ابتلا نیز نزدیک به ۲۲ هزار نفر بوده است، این در حالی است که بالاترین میزان مرگ و میر در شانگهای از زمان اعمال محدودیت‌ها ۱۲ نفر بوده است.   

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شانگهای قرنطینه مرگ و میر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای

صبح امروز اعضاء هیئت اقتصادی استان هرمزگان از بزرگترین بندر کانتینربری جهان بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در حاشیه نشست با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اعلام کرد: آشنایی بیشتر با فرایندهای تخلیه و بارگیری و نگهداری از کالا در پرترددترین بندر کانتینربری جهان از دلایل مهم این بازدید بود.

عادل شهرزاد با اشاره به ابلاغ راهبردهای اقتصاد دریامحور توسط مقام معظم رهبری و تاکیداتی که ریاست محترم جمهور در خصوص اقتصاد دریا محور داشتند، افزود: با وجود زیرساختهایی که در استان هرمزگان در حوزه بندری ایجاد شده و ارتقاء ظرفیت کانتینربری از 6.1 میلیون TU به 7.1 میلیون TU و افزایش جابجایی کالای فله ای از حدود 150 میلیون تن به 180 میلیون تن و وجود زیرساخت‌های دیگری از جمله بهره برداری از فاز سوم بندر شهید رجایی و توسعه ای که در حوزه بندری داشتیم ما رو برآن داشت که از بندر شانگهای بازدید کنیم.

وی افزود: هم زیرساختهای خوبی در استان هرمزگان است و هم رویکرد صادرات محوری که بعنوان دستورکار در حوزه اقتصادی مورد توجه است، به نظر می رسد این بازدیدها می تواند ظرفیت استان را برای استفاده از زیرساختهای بندری دوچندان کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ضمن اشاره به حوزه مدیریت فرآیندی، حقوق کشتیرانی و صنعت بیمه دریایی، بیان داشت: با توجه به زیرساختهای مهم در استان هرمزگان بعنوان یک استان مرزی، نیاز است دستورکار فعالتری هم در بحث مدیریت فرآیندی و اصلاح فرآیندها از زمان ورود کالا تا زمان ترخیص کالا از یک طرف و از طرف دیگر حقوق دریایی و حقوق کشتیرانی و صنعت بیمه دریایی داشته باشیم.

شهرزاد افزود: وجود زیرساختهای مهم بندری در استان هرمزگان، بعنوان یک الگوی مناسب از بنادر فعالی که در سایر جهان است استفاده و بهره خوبی برد که بندر شانگهای می تواند بعنوان یک الگو مورد استفاده قرار بگیرد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شانگهای چین نیز اظهار داشت: دو نمایشگاه مهم در شهر شانگهای برگزار شد که هیات تجاری-اقتصادی استان هرمزگان از این نمایشگاهها بازدید کردند و در کنار آن از یکسری از توانمندیهای شهر توسط این هیات بازدید شد و تبادل نظر خوبی در بخش اقتصادی انجام شد.

علی محمدی افزود: راهکارهای توسعه با شرق چین، بین هیات اعزامی استان هرمزگان و دوستان ما تبادل شد که امیدواریم در آینده نزدیک این تبادل نظرها بصورت رسمی بین دو طرف ادامه پیدا کند و از ظرفیتهای اقتصادی شانگهای و استانهای شرق چین و استان هرمزگان بیش از گذشته مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!