Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ارسلان غمگین روز یکشنبه در نشست کارگروه استانی تعاون در مشاغل خانگی بیان کرد: در راستای تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد زنجیره ارزش و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی در شبکه تعاون و همچنین بر اساس توافقنامه منعقد شده بین معاونت امور تعاون و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع، این کارگروه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کارگروه به منظور تسهیل، پشتیبانی و شکل‌گیری تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی و با هدف بهره گیری از ظرفیت تعاونی‌ها در جهت تکمیل زنجیره تولید و تسهیل دسترسی کسب و کارهای مشاغل خانگی به مواد اولیه، تامین ابزار کار مرغوب و با قیمت مناسب و مشخص کردن بازار کار تشکیل شده و اعضای تشکیل دهنده این کارگروه، جهاد دانشگاهی، اتاق تعاون، دستگاه های تخصصی مرتبط و پیشران های فعال در زمینه صنایع دستی، فرش دستباف و پوشاک هستند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم تسریع بخشیدن به تشکیل تعاونی‌های یاد شده به منظور منتفع شدن جامعه هدف از مزیت‌های موجود در این حوزه گفت: با توجه به رویکرد مثبت دولت سیزدهم به بخش تعاون و تعامل سازنده‌ای که با بخش تعاون استان داریم ، امید است با همراهی و پشتیبانی مستمر این اداره کل از جامعه تعاونگران استان و به ویژه تعاونی‌های مشاغل خانگی ، بتوان  فرصت فراهم شده را مغتنم شمرده و استفاده بهینه از آن صورت پذیرد.
غمگین بیان کرد: در این کارگروه مسایل و مشکلات پیش روی فعالیت پیشرانان و تعاونی‌های دارای مجوز فعالیت مشاغل خانگی بررسی می‌شود.

برچسب‌ها جهش تولید خوزستان ثبت مشاغل خانگی اهواز دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید خوزستان ثبت مشاغل خانگی جهش تولید خوزستان ثبت مشاغل خانگی اهواز دولت سیزدهم مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی