Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس قالیباف ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود نوشت: این رفتار مخالف مشی و مرام پدرم بود و متاسفانه مخالفت صریح ایشان، نادیده گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «الیاس قالیباف» فرزند محمد باقر قالیباف در واکنش به تصاویر منتشر شده از خواهر خود در فرودگاه پس از بازگشت از ترکیه ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 

"خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است‌‌.

 آن ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی ها و بزرگ نمایی هایی در متن های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها  زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی تر می کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می کند.

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می کنم و آن ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.

انشاالله خدا در این شب های قدر همه قصور ها و خطاهای ما را ببخشد."

 

بیشتر بخوانید خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند) مهم‌ترین نکات در خرید سیسمونی لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی الیاس قالیباف سیسمونی عناوین مرتبط خرید سیسمونی نوزاد (آغوشی، قنداق، پشه بند) مهم‌ترین نکات در خرید سیسمونی آخرین جزئیات دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت قالیباف از نجفی محمد علی نجفی ساعاتی دیگر دادگاهی می‌شود شکایت پسر قالیباف در خصوص پرونده باغ برره و موسسه شمس الشموس از نجفی/ نجفی تنها احتمال تخلف را به مراجع ارسال کرده بود نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار شبکه های اجتماعی ۱ این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! ۲ نوراللهی و قایدی در لباس احرام ۳ پسر قالیباف از مردم عذرخواهی کرد/ "سفر خواهرم به ترکیه خطایی نابخشودنی است" ۴ ویدئوی منتشر شده از یک باستان شناس مربوط به سال 95 است! مهمترین اخبار فضیلت شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از دیدگاه مقام معظم رهبری رشد 1780 درصدی خروج پول از بورس در هفته گذشته حمید استیلی: برای پولی که نگرفته‌ام مواخذه می‌شوم همسر آیت الله العظمی جوادی آملی درگذشت کشف ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی در خلیج‌فارس آخرین اخبار شبکه های اجتماعی پسر قالیباف از مردم عذرخواهی کرد/ "سفر خواهرم به ترکیه خطایی نابخشودنی است" ویدئوی منتشر شده از یک باستان شناس مربوط به سال 95 است! نوراللهی و قایدی در لباس احرام این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! طارمی شب‌ها با گل افطار می‌کند سفیر ایران: شعبده‌بازی طارمی «هت‌تریک» درون زمین است نشست خزعلی با امضا کنندگان بیانیه" آزار زنان" رونالدو: به شما مربوط نیست پسرم چه می‌پوشد اتاق فرمان قتل طلبه های سنی و شیعه به احتمال قوی یکی است! ۸۷ درصد متقاضیان، وام ازدواج خود را دریافت کردند کاهش نرخ رشد نقدینگی برای چهارمین ماه متوالی واکنش ستاره پرسپولیس به اتهامی بزرگ! سنگ تمام سرمربی اسبق تیم ملی برای علی دایی توئیتر رسمی جام جهانی: ایران مانع صدرنشینی انگلیس می‌شود؟ دریافت وام ازدواج آسان‌تر می‌شود انتخاب هیات مدیره انجمن علمی رسانه ایران اخبار برگزیده سردار وارد لیست گلزنان ایرانی بوندسلیگایی شد به پیامک های تور لحظه آخری اعتماد نکنید نمره منفی برای سپاهان در آسیا فولاد روی کاکل خارجی‌ها توصیه های پیامبر و امامان معصوم (ع) برای بهره بردن بهتر از شب بیست و سوم رمضان "شب تعزیه سنگلج" اما و اگرها برای آچارفرانسه پرسپولیس راه رهایی از سر دردهای میگرنی نعمتی، یحیی را امیدوار کرد عزاداری سالروز شهادت امام علی علیه السلام - تجریش عجیب ترین علت سکته مغزی ممنوعیت اعزام افراد بالای ۶۵ سال به حج تخریب محیط زیست با فعالیت معدن سنگ آهن در ارتفاعات قله گرگش شاخص‌های اصلی رتبه‌بندی معلمان چیست؟ شبکه اجتماعی پسر قالیباف از مردم عذرخواهی کرد/ "سفر خواهرم به ترکیه خطایی نابخشودنی است" ویدئوی منتشر شده از یک باستان شناس مربوط به سال 95 است! نوراللهی و قایدی در لباس احرام این افطاری متفاوت فوتبالیست معروف بیش از 3 میلیون لایک خورد! آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الیاس قالیباف سیسمونی خرید سیسمونی منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقاً و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجادشده در رابطه با روایتی از آیت‌الله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشرشده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده‌شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تأکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه‌تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب‌زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت‌تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تأکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های‌مان، متعهد می‌باشیم، علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

کد خبر: 1228911 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!