Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «نمی‌شود که یک شبه قیمت اینترنت افزایش پیدا کند» تاکید کرد: در مجلس موضوع افزایش قیمت اینترنت را اصلاً قبول نداریم.

کمال حسین پور  با تاکید بر اینکه قیمت اینترنت نباید افزایش پیدا کند، اظهار کرد: موضوع عدم افزایش قیمت اینترنت را پیگیری کرده‌ایم و تا رسیدن به نتیجه این پیگیری را ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه با وزارت ارتباطات نیز صحبت کرده‌ایم و به آنها گفته‌ایم که امروز دانش آموزان و دانشجویان نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به اینترنت را پرداخت کنند و نمی‌شود که یک شبه قیمت اینترنت افزایش پیدا کند.

این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت گسترده کسب و کارهای اینترنتی خاطر نشان کرد: امروز هزینه‌های اینترنت روی زندگی مردم مستقیم تاثیر دارد؛ بر همین اساس ما در مجلس موضوع افزایش قیمت اینترنت را اصلاً قبول نداریم./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: حسین پور افزایش قیمت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، آژانس حفاظت مدنی در ریو گرانده دو سول دوشنبه گفت که حدود دوسوم از ۵۰۰ شهر این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و حدود ۱۳۰ هزار نفر وادار به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

طوفان و سیل در این ایالت جاده‌ها و پل‌های چندین شهر را تخریب کرده و باعث بروز رانش زمین و تخریب برخی سدها شده است.

شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه بهتر شد اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده بار دیگر بارش باران و وزش طوفان شدت پیدا کند.

اداره هواشناسی ریو گرانده دو سول اعلام کرد: در کوتاه مدت و میان مدت اوضاع آب و هوایی بهتر نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که برخی مناطق همچنان شاهد شرایط وخیم آب و هوایی باشند.

ادواردو لیته فرماندار ریو گرانده دو سول گفت که گروه‌های امدادرسانی به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کرده‌اند و احتمال می‌رود که شمار کشته‌ها افزایش پیدا کند. مقام‌های این ایالت گفتند که هنوز ۱۱۱ نفر مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلو رئیس جمهوری برزیل و برخی از اعضای کابینه‌اش روز یکشنبه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند. وی همچنین روز دوشنبه جلسه‌ای برای بررسی شرایط بازسازی مناطق آسیب‌دیده برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • فیلم| حق مسکن افزایش پیدا کرد؟