Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:47:41 GMT

دستگیری ۲ سارق زن و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۲۶۸۶

دستگیری ۲ سارق زن و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارق زن و اعتراف آنها به ۲۹ فقره سرقت تلفن همراه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت تلفن همراه و جیب‌بری از بانوان در شهرستان برخوار، شناسایی عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانجام پس از انجام اقداماتی تخصصی دو سارق زن در این رابطه شناسایی و طی دو عملیات مجزا دستگیر شدند، افزود: این سارقان به ۲۹ فقره سرقت تلفن همراه و جیب‌بری از بانوان در مکان‌های شلوغ، اتوبوس‌های درون‌شهری و فروش گوشی‌های مسروقه به چندین مالخر در یکی از شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه با رعایت توصیه‌های پلیس و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرایم از بین می‌رود، ادامه داد: تعدادی از مالخران این پرونده نیز شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیر می‌شوند. همچنین در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 570631

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت کشف سرقت سرقت اموال باند سرقت اعتراف به سرقت سرقت مسلحانه سرقت موبايل دستگیری باند سرقت مسلحانه حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران دستگیری سارق زن و اعتراف به سرقت دستگیری سارقان زن در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد