Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های اسرائیل خبر دادند نیروی هوایی این رژیم رژه خود در روز پنجم ماه مه را با عبور از فراز حرم ابراهیمی و کرانه باختری برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان امروز یکشنبه گزارش دادند که رژه هوایی که به مناسبت روز موسوم به استقلال رژیم صهیونیستی  در پنجم ماه مه برگزار می‌شود، شامل پرواز هواپیماهای جنگی بر فراز کرانه باختری اشغالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیماها بر فراز مسجد ابراهیمی در الخلیل، شهرک صهیونیست نشین کریات اربع و شهرک‌های غوش عتصیون در منطقه بیت لحم پرواز خواهند کرد.

این اولین بار است که هواپیماهای شرکت کننده در این رژه نظامی در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۶۷ و از جمله بر فراز الخلیل پرواز می‌کنند، زیرا این اسکادران هر ساله بر فراز مناطق داخلی سرزمین های اشغالی از جنوب تا شمال آن پرواز می‌کند.

الیاهو لیبمن، رئیس شورای شهرک‌ کریات اربع گفت: ما به کل نیروی هوایی و ارتش اسرائیل که امسال از آسمان  مغارة المکفیلا (مسجد ابراهیمی) عبور می‌کنند، سلام نظامی تقدیم می‌کنیم.

وی افزود:  از فرماندهان نیروی هوایی تشکر می‌کنم که با درخواست اهالی (شهرک‌نشینان) برای عبور اولین بار رژه جشن  از آسمان کریات اربع در روز استقلال موافقت کردند و این نیز خشت دیگری در ساخت و ساز کشور و شهرک‌سازی است.

شهرک کریات اربع شامل شهرک‌نشینان افراطی است در همین حال رژیم صهیونیستی بخش زیادی از مسجد ابراهیمی را هم در تسلط خود دارد.

پیش از این دو شرکت هواپیمایی اماراتی اعلام کردند که در بحبوحه تنش‌های ادامه دار بین اسرائیل و امارات به دلیل درگیری در مسجد الاقصی در قدس شرقی اشغالی، شرکت خود در روز استقلال اسرائیل را لغو می‌کنند.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز به مناسبت آنچه عید یهودی پسح خوانده می‌شود، به مدت ۴۸ ساعت مسجد ابراهیمی را به روی فلسطینیان بست تا شهرک‌نشینان صهیونیست وارد آنجا شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت رژه هوایی حرم ابراهیمی ارتش اسرائیل سرزمین های اشغالی اسرائیل مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مسجد ابراهیمی کریات اربع بر فراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند