Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار هدایت خواه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با وجود این که از ساختمان بهارستان دور است و مسئولیتی در دولت ندارد، نقش فعالی در انتصابات استانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ستار هدایتخواه نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و از چهره های سیاسی برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد است که همچنان نقش تعیین کننده ای در مناسبات استانی و حتی فرااستانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتخواه با وجود این که در سه دوره اخیر مجلس شورای اسلامی در بهارستان حاضر نبوده است و مسئولیتی در دولت ندارد، اما همچنان نقش موثری در انتصابات استانی داشته است و برخی از چهره های نزدیک به وی در سال های اخیر مسئولیت هایی در حد مدیرکلی داشته اند که نشان از نقش فعال این چهره سیاسی است.

برخی نیروهای نزدیک به هدایتخواه در زمان نمایندگی غلام محمد زارعی به مدیرکلی رسیدند و در دوران مهدی روشنفکر نیز در مسئولیت خود باقی مانده اند و از حمایت دولت نیز برخوردار هستند.

نیروهای منتسب به هدایتخواه در دولت سیزدهم نیز مورد اقبال قرار گرفتند و در این دوره نیز به مسئولیت های مهمی دست پیدا کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نیاز به تغییر مدیران گفته بود: مدیرانی که فعلاً هستند تقریباً آدم‌های اهل این کار نبوده و با رویکردی که دولت گذشته داشت چرخ های آنها زنگ زده و قاعدتاً برای خدمت در دولت مردمی راه نخواهند افتاد، برای اصلاح مدیریت های استان باید هرچه زودتر اقدام شود بعد از تغییر مدیریت ها یک بار دیگر همه مدیران در نشستی مثل شورای اداری مصوبات رئیس جمهور و جلسات سفر را مرور کنند تا دستورات رئیس جمهور در تمامی ابعاد اجرایی و عملیاتی شود.

این نگاه هدایتخواه به انتخاب مدیران انقلابی و کارآمد در دولت انقلابی و کنار گذاشتن نیروهای دولت سابق نشان از دلیل توجه وی به موضوع مهم انتصابات در استان دارد؛ وی تیر ماه سال گذشته در همایش جوانان انقلابی گفته بود : دولت روحانی آدم‌های هم شان خودشان را کار گرفت ولی در این دولت نباید اجازه دهیم که مسئول فاسد و ناصالح به کار گمارده شود.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود