Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:06:50 GMT

چاقوکشی در فرانسه: باید ماکرون را بکشیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۳۵۸

چاقوکشی در فرانسه: باید ماکرون را بکشیم

آفتاب‌‌نیوز :

منابع رسانه‌ای از حمله با سلاح سرد به حاضران کلیسای «سنت-پیر د آرن» شهر نیس فرانسه و جراحت دو نفر خبر دادند.

در حالی که از صبح امروز یکشنبه رای گیری برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با رقابت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور کنونی و «مارین لوپن» رهبر «جبهه ملی» این کشور آغاز شده است، حمله با چاقو در یک کلیسا خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های محلی فرانسوی از قبیل «لوپاریزین» خبر دادند که یک مرد «سی و اندی ساله» روز یکشنبه بعد از چاقوکشی در کلیسای شهر نیس این کشور بازداشت شد.

طبق این گزارش‌ها، یک مرد در کلیسای «سنت-پیر د آرن» شهر نیس فرانسه به دو نفر با چاقو حمله و آنها را زخمی کرد. به روایت رسانه‌های فرانسوی، ضارب یک کشیش ۵۷ ساله را ۲۰ بار هدف ضربات چاقو قرار داد.

روزنامه «لوپوینت» فرانسه هم در گزارشی درباره این حمله با ضربات چاقو نوشت: «حداقل ۱۰ نفر در زمان حمله در کلیسا حضور داشتند و ضارب وقتی وارد کلیسا شد فریاد می‌زد: "ما باید ماکرون را بکشیم"».

رسانه‌های فرانسوی خبر دادند، جان مجروحان حمله به کلیسای شهر نیس در معرض خطر نیست و یک جوان 31 ساله به نام «فرجوس» به اتهام دست داشتن در این چاقوکشی دستگیر شد.

گفته می‌شود که مظنون حمله به کلیسای نیس که متولد همین شهر فرانسه است، هیچ سابقه کیفری ندارد اما از اختلال «دو قطبی» رنج می برد.

«کریستین استروسی» شهردار نیس اعلام کرد که مقام‌ها هنوز چاقوکشی امروز در کلیسای این شهر را «اقدام تروریستی» نمی‌دانند.

حمله به کلیسای فرانسوی در حالی انجام شده که از صبح امروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای تعیین تکلیف ساکن بعدی کاخ الیزه بین امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور و مارین لوپن رهبر جبهه ملی این کشور آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چاقوکشی فرانسه سلاح سرد انتخابات امانوئل ماکرون شهر نیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید امیری بعد از بازی با سپاهان گفت: بعد از اتفاقات هفته گذشته همه یکدل شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم ولی با احترام سپاهان فشرده بازی می کرد و این کار را سخت کرده بود.  آنها بازی فشرده و من تو من انجام می دادند و همین مساله بازی را کسل کننده کرد.امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و من قول می دهم تا روز آخر تلاشمان را می کنیم. هنوز 15 امتیاز باقی مانده و یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم.

وی در خصوص اینکه نساجی یک تیم تاثیرگذار در جدال قهرمانی است که هم با استقلال بازی دارد و هم هفته آینده با پرسپولیس گفت: نساجی یک تیم خوب و قابل احترام است ولی بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسید.

هافبک پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو باشگاه گفت: این اتفاق میمون و مبارکی بود و امیدوارم از مشکلات سالهای اخیر خلاص شویم.

امیری در خصوص بازگشت بیراوند گفت: جا دارد از رفیعی تشکر کنیم و گل هایی که او در بازی قبل خورد اصلا مقصر نبود و ما بازیکنان مقصر نبودیم. بیرانوند هم نیازی به تعریف من ندارد. او با حضورش روحیه می داد و امیدوارم که خدا او را برای پرسپولیس حفظ کند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد