Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:55:09 GMT

روزبه چشمی به پست قدیمی اش برمی گردد!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۵۸۹

مدافع با تجربه استقلال در بازی با سپاهان در پستی کلیدی بازی خواهد کرد

روزبه چشمی در بازی با سپاهان در راس عقب خط دفاع استقلال به میدان می رود، پستی که آندره آ استراماچونی برای اولین بار از او در آن نقش استفاده کرده بود.

به گزارش طرفداری، روزبه چشمی در زمان سرمربیگری استراماچونی در راس عقب دفاع سه نفره استقلال به میدان می رفت و سرمربی ایتالیایی وقت آبی ها اولین کسی بود که این نقش را برای او تعریف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان سیاوش یزدانی هم در استقلال حضور داشت اما او بیشتر هفته های فصل مصدوم بود و خیلی کم برای آبی ها بازی کرد.

با این حال در این فصل تا قبل از اینکه یزدانی از استقلال جدا شود، او بیشتر بازی ها در این پست بازی کرد و روزبه چشمی یا نیمکت نشین بود یا در پست هافبک دفاعی بازی می کرد.

حالا محرومیت رافائل سیلوا باعث شده فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد در بازی با سپاهان از چشمی در این پست استفاده کند تا این بازیکن نقشی کلیدی در راه بسته نگه داشتن دروازه تیمش ایفا کند.

 

بیشتر بخوانید:

روزبه چشمی: به ما اعلام می‌کنند بیانیه ندهید اما تیم نساجی صبح بازی بیانیه می‌دهد / فیلم

روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال برابر پیکان؛ خبری از تغییر پست نیست

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس چرا گابریله پین در الغرافه دستیار استراماچونی نشد؟ لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! وراتی خطاب به هواداران معترض: بالاخره باید بی خیال شکست مقابل مادرید شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!