Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:06:43 GMT

با فتح دربی مرسی‌ساید/ لیورپول بیخیال جام‌ نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۶۳۵

با فتح دربی مرسی‌ساید/ لیورپول بیخیال جام‌ نمی‌شود

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لیورپول از ساعت ۲۰ یکشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف اورتون دیگر تیم بندر رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار به برتری برسد و به فاصله یک امتیازی منچسترسیتی در صدر جدول برسد.

شاگردان یورگن کلوپ در شرایطی مقابل تیم همشهری خود به میدان رفتند که از ۲۲ مصاف قبلی تنها یک شکست را مقابل آبی‌های مرسی ساید تجربه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی دنبال این بودند تا در این فصل نیز مقابل تیم فرانک لمپارد دبل کننده و هم در هر دو دیدار رفت و برگشت به برتری برسند.

با این حال شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه ۶۲ توانستند دروازه تیم همشهری را باز کنند. در این دقیقه آندری رابرسون روی پاس زیبای محمد صلاح گل اول بازی را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۵ اوریگی که به تازگی وارد زمین شده بود برای دومین بار دروازه اورتون را باز کرد تا سند برتری شاگردان یورگن کلوپ را امضا کرده باشد.

قرمزهای مرسی ساید با ۳ امتیاز این دیدار ۷۹ امتیازی شدند و با اختلاف یک امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدرنشین در رده دوم قرار گرفتند.با این‌ اوصاف رقابت سایه به سایه سیتی و لیورپول برای کسب جام ادامه دارد.

اورتون اما با این شکست در شرایط بحرانی قرار گرفت و با ۲۹ امتیاز به رده هفدهم جدول بیست تیمی لیگ جزیره سقوط کرد.

برچسب‌ها لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح اورتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح لیورپول یورگن کلوپ محمد صلاح اورتون یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم