Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:22:10 GMT

لیورپول برنده دربی مرسی ساید جزیره

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۶۸۳

لیورپول برنده دربی مرسی ساید جزیره

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین آنها لیورپول به مصاف اورتون رفت.

دربی مرسی ساید در حالی با پیروزی دو بر صفر لیورپول همراه بود که هر دو تیم نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشتند.

روبرتسون (۶۲) و اوریگی (۸۵) برای قرمز پوشان لیورپول گلزنی کردند تا همچنان در رقابت با منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول با این برد ۷۹ امتیازی شد تا با تعداد بازی مشترک با سیتیزن ها و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رتبه دوم ماند.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* برایتون ۲ -ساوتهمپتون ۲
* برنلی یک - ولور همپتون صفر
* چلسی یک - وستهام صفر
* لیورپول ۲ - اورتون صفر

کد خبر 5474425

منبع: مهر

کلیدواژه: اورتون تیم فوتبال لیورپول لیگ برتر انگلیس فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد قهرمانی آسیا لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی کشتی فرنگی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه