Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، سفر جنجالی خانواده قالیباف به ترکیه مهمترین خبر این روزهای ایران است؛ خبر این بود: "خانواده رئیس‌مجلس به ترکیه رفته و در آنجا برای فرزندی که در راه است، سیسمونی خریده‌اند."

منتقدان جمهوری اسلامی و جریان ضد انقلاب همواره در این مواقع، از هر ترفند و تیتری برای مقاصد سیاسی خود استفاده می کنند که در این خصوص هم همین خط را پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که باید در مقابل تحریف ایستاد و همانگونه که رهبری معظم انقلاب بارها و بارها تاکید کردند که در جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران باید فعال بود، بنابراین در این خصوص هم باید هم واقعیت ها را گفت و هم در برابر فتنه گری و تحریف و غیره ایستاد.

برخی اصولگرایان و موافقان دولت و مجلس نیز پرداختن به این موضوع را به دلیل ایجاد تفرقه در بین قوا و به حاشیه راندن دستاوردهای دولت و مجلس به مصلحت نمی دانند!

خط خبری ضدانقلاب در مواجهه با این اتفاق که کاملا روشن بوده و هست؛ اما این دلیل نمی شود که موافقان دولت و مجلس، اصل سفر مذکور که مذموم و قابل نکوهش است را با عناوین "لزوم بصیرت"، "ایستادگی در برابر فتنه"، "جلوگیری از تفرقه" و غیره، به حاشیه ببرند.

قطعاً پرداختن بیش از حد به یک موضوع کم اهمیت و ایجاد تنش در جامعه که خط خبری ضدانقلاب می باشد، محکوم است و باید در مقابل این جریان ایستاد اما این به مفهوم این نیست که انتقادهای وارد به این اتفاق بررسی نشود.

اینکه لزوم سفر یک خانواده انقلابی و مذهبی در ماه مبارک رمضان به ترکیه آن هم در این شرایط بد اقتصادی چیست؟!

اگر ادعای حرکت در خط رهبری معظم انقلاب را داریم چرا خانواده ایشان را الگو قرار نمی دهیم؟!

و سوالات بسیاری که به دلیل امکان سوء استفاده جریان ضد انقلاب، از مطرح کردن آنها صرف نظر می کنیم ...

 

سخن آخر: وقتی منتسب به یک شخصیت سیاسی مدافع انقلاب هستیم، باید یک سری اصول را رعایت کنیم؛ وقتی منتسب به فرزند یک روحانی، پاسدار، مجتهد، مقام مسئول و غیره هستیم، باید حرمت را حفظ کنیم و عرف را در نظر بگیریم؛ به همین سادگی ...

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود