Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه معرفی بهترین تیم های فوتبال باشگاهی در ایران، امروز به تیم ریشه دار و دوست داشتنی ملوان بندر انزلی اشاره خواهیم داشت

ملوان بندر انزلی در تاریخ فوتبال باشگاهی در ایران به عنوان بهترین تیم شهرستانی قبل از انقلاب شهره بود که در همان سالها هم اولین جام حذفی فوتبال کشور را فتح کرد.

به گزارش طرفداری، افرادی که نامشان را مرور می کنیم بهترین مردانی هستند که در تاریخ فوتبال کشورمان پیراهن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را بر تن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواز ه بان ها: محمد حبیبی، علی صیاد

مدافعان: رضا ویشگاهی، محمود پیشگاه هادیان، سیدجلال حسینی، فرهاد پورغلامی، اکبر میثاقیان، حسن اشجاری، بهمن صالح نیا، منوچهر درجزی

خط میانی: سیروس قایقران، نادر عزت اللهی، پژمان نوری، مازیار زارع، سعید عزت اللهی، محمود فکری، عارف محمدوند

خط حمله: غففورجهانی، علی نیاکانی، احمد اسپندار، عزیز اسپندار، محمد احمدزاده، محمد غلامی، جلال رافخایی، مهرداد اولادی

سرمربی: بهمن صالح نیا

تیم منتخب: محمد حبیبی، سیدجلال حسینی، اکبر میثاقیان، حسن اشجاری، سیروس قایقران، پژمان نوری، مازیار زارع، سعید عزت اللهی، غفور جهانی، محمد احمدزاده، جلال رافخایی

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس چرا گابریله پین در الغرافه دستیار استراماچونی نشد؟ لئوناردو: شاید مادریدی ها بیش از حد در مورد انتقال ام باپه اطمینان دارند! وراتی خطاب به هواداران معترض: بالاخره باید بی خیال شکست مقابل مادرید شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش صدای ایران از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری ترکیب ملوان را تشکیل دادند.

گل‌های این بازی را رضا جعفری در دقیقه ۲۸ برای ملوان و اندونگ در دقیقه ۵۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

در این دیدار بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی او را همراهی کردند.

در حال حاضر استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد همچنین ملوان با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم است.


دیگر خبرها

  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • سرزمین محبوب من ؛ محمد نوری
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد