Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شیعیان پاکستان و ایرانیان مقیم در شهرهای مختلف این کشور با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز اسلامی، مراسم سومین شب از لیالی قدر را برگزار کردند و برای شهادت مظلومانه اول امام شیعیان عزاداری کردند.

در آیین پرفضیلت سومین شب از لیالی قدر با حضور ایرانیان مقیم اسلام‌آباد از جمله سفیر کشورمان، روسای نهادهای ایرانی، دیپلمات‌های ایرانی به همراه اعضای خانواده خود همزمان و همدل با هموطنان در ایران اسلامی، بعد از زمزمه دعای 'جوشن کبیر'، اشک ریزان ندای 'الهی العفو' سردادند و در این شب آمرزش گناهان از خداوند طلب مغفرت کردند و با به سر گرفتن قرآن و زمزمه 'بک یا الله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..' در این لحظات نورانی نزول کتاب آسمانی، با خدای خود به راز و نیاز پرداختند.

ایرانیان مقیم دیگر شهرهای پاکستان نیز در سومین شب از لیالی قدر همچنین به مناسب دومین شب شهادت نخستین اختر تابناک امامت و ولایت به سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

سخنرانان در این آیین‌های معنوی، به توصیف شخصیت و ویژگی‌های امیرالمومنین علی (ع) پرداخته و با نقل روایات و احادیث، شخصیت این امام بزرگوار را جامع و کامل از هر نظر توصیف کردند.

برچسب‌ها شب قدر قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شب قدر قرآن شب قدر قرآن لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم