Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:11:41 GMT

تاثیر تردمیل، دوچرخه ثابت و الپتیکال در چربی سوزی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۲۷۹

تاثیر تردمیل، دوچرخه ثابت و الپتیکال در چربی سوزی

ورزش کردن یک کار هیجان‌انگیز و جذاب است اما وقتی پای چربی‌سوزی به میان می‌آید، افراد برای انجام ورزش و رسیدن به تناسب‌اندام به انگیزه و هیجان بیشتری نیاز دارند و مدام بهانه‌های مختلفی می‌تراشند. استفاده از لوازم و تجهیزات ورزشی چربی‌سوز در خانه می‌تواند به تمام این بهانه‌ها خاتمه دهد. علاوه‌بر آن بسیاری از افراد شرایط باشگاه رفتن را ندارند و ترجیح می‌دهند در خانه ورزش کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش در خانه به مراتب می‌تواند منظم‌تر از ورزش در خارج از خانه است. در بین لوازم ورزشی که در خانه قابل استفاده هستند، تردمیل شناخته شده‌تر و معمول‌تر می‌باشد. به همین خاطر بیشتر افراد وقتی به ورزش و چربی‌سوزی در خانه فکر می‌کنند، در قدم اول به سراغ تردمیل می‌روند. این در حالی است که تجهیزات ورزشی بسیار متنوعی برای چربی‌سوزی وجود دارد.

لاغری و چربی سوزی با تردمیل ها

 

این روزها مردم به دلیل استفاده بیش از حد از غذاهای فست فودی و عادات غذایی نامناسب و البته زندگی ماشینی و عدم تحرک کافی دچار اضافه وزن و چربی‌های انباشته در بدن می‌شوند‌.‌ در اغلب مواقع نیز افراد به دلیل زندگی آپارتمان‌نشینی و معضلات آن، شلوغی و هیاهوی بیرون از خانه و آلودگی هوا ترجیح می‌دهند در منزل ورزش کنند.

استفاده از تجهیزات ورزشی چربی‌سوز می‌تواند انگیزه و تلاش این افراد برای ورزش کردن را چند برابر کند‌. تردمیل نوعی دستگاه ورزشی است که به کاربران خود امکان می‌دهد در باشگاه یا در خانه با استفاده از آن تمرینات چربی‌سوز و هوازی بسیار متنوعی را انجام داده و بالا تنه و پایین تنه خود را درگیر سازند‌‌.

تردمیل ها تجهیز ورزشی در برندهای مختلفی تولید می‌شود و بیشتر مدل‌های آن دارای برنامه پیش‌فرض هستند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن تمرینات متنوع و حرفه‌ای انجام داده و از یکنواختی خارج شوند.

تردمیل ها در انواع مختلف چند کاره و تک کاره، شیب برقی و شیب دستی، بدون موتور یا مکانیکی و غیره دسته‌بندی می‌شوند. به همین‌خاطر هنگام خرید این لوازم ورزشی باید نوع کاربری و نیاز خود را در نظر بگیرید. برای خرید این محصول باید به نکاتی از قبیل: قابلیت تنظیم شیب و چگونگی آن، قابلیت تا شدن، تناسب دستگاه با وزن شما، امنیت دستگاه، قابلیت کنترل سرعت و شیب، تک کاره یا چند کاره بودن دستگاه، قابلیت جابه‌جایی تردمیل و تناسب آن با محل زندگی شما و فاکتورهای بسیار دیگر توجه کنید.

گذشته از ویژگی‌های ساختاری این دستگاه انتخاب یک برند مناسب برای خرید ایمن و به صرفه از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر نسبت به این دستگاه اطلاعات جامعی نداشته باشید، در انتخاب برند مناسب و خرید درست دستگاه با مشکل مواجه می‌شوید. به همین خاطر بهتر است فروشگاهی را برای خرید در نظر بگیرید که از کیفیت و اصالت محصولات آن اطمینان دارید.

برای خرید انواع تردمیل با بهترین قیمت بازار می توانید از فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی و باشگاهی رزان کالا دیدن کنید.

تاثیر دوچرخه ثابت در لاغری و کاهش وزن

دوچرخه‌ ثابت نیز نوعی از تجهیزات ورزشی چربی‌سوز هستند که در انواع مختلفی از جمله: دوچرخه ثابت ایستاده، دو چرخه ثابت الکترومگنتی، مبله و نشسته، دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی، چرخ ثابت اسپینینگ و غیره تقسیم‌بندی می‌شوند. با توجه به این که این نوع از دوچرخه‌ها انواع مختلفی دارند و برای هر یک نیز عملکرد ویژه‌ای تعریف شده است، انتظار می‌رود قیمت خرید آن‌ها نیز متفاوت باشد.

قیمت دوچرخه ثابت به عواملی همچون نوع سیستم مقاومت آن، برند دوچرخه، امکانات فنی ‌و کاربرد دوچرخه، طراحی آن و میزان تحمل وزن کاربر بستگی دارد. ضمن این که دوچرخه ثابت نیز مانند تردمیل یا هر وسیله ورزشی دیگر در برندهای مختلفی تولید می‌شود و قطعا در قیمت این وسیله تأثیرگذار است. بنابراین توصیه می‌شود برای خرید دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی فروشگاه معتبری را انتخاب کنید.

فروش انواع دوچرخه ثابت های خانگی و باشگاهی با مدل های دوچرخه ثابت های مگنتی و الکترومکنتی، چرخ ثابت های ایستاده و نشسته در سایت فروشگاهی لوازم ورزشی رزان کالا

اسپینینگ و لاغری

نام اسپینینگ را در بین انواع دوچرخه ثابت برشمردیم اما این تجهیز کاملا با دوچرخه ثابت متفاوت است.

در واقع این دو نوع دوچرخه در شکل ظاهری و نحوه اجرای تمرین و حتی مربی آموزشی با یک دیگر تفاوت دارند. دوچرخه اسپینینگ شبیه به دوچرخه کورسی است، حتی تنظیمات این دستگاه به کاربر امکان می‌دهد که هنگام استفاده از آن شرایطی مشابه دوچرخه‌سواری در شیب‌های تند را تجربه کند‌.‌

برتری اسپینینگ نسبت به دوچرخه‌های ثابت خانگی و سایر تجهیزات ورزشی مانند تردمیل این است که این نوع از دوچرخه‌ها از چرخ دنده‌هایی تشکیل شده‌اند که آزادانه حرکت می‌کنند‌. به این ترتیب ماهیچه‌ها و تاندون‌های حرکتی پای شما تمایل بیشتری به کردن دارند. ضمن این که فعالیت شما بیشتر بوده و کالری بیشتری می‌سوزانید.

استفاده از این پرزش نه تنها موجب چربی‌سوزی می‌شود بلکه به عضله‌‎سازی ماهیچه‌های پا نیز منجر می‌شود. شما می‌توانید در هر سطحی از آمادگی جسمانی که هستید با استفاده از دوچرخه اسپینینگ این ورزش هوازی کم‌خطر و پربازده را انجام دهید.

الپتیکال و اسکی فضایی و چربی سوزی

الپتیکال یا اسکی فضایی وسیله‌ای است که امکان پیاده‌روی، اسکی و دوچرخه‌سواری را برای کاربر فراهم می‌کند.

در واقع این دستگاه عملکرد تردمیل، دوچرخه ثابت و اسکی را در یک وسیله ممکن می‌سازد‌. با استفاده از این وسیله می‌توانید اندام‌های فوقانی و تحتانی بدن خود را به صورت همزمان تحریک کرده و به کار بگیرید. از آن‌جا که هنگام کار با این ورزش وزن بدن روی ماهیچه‌های پا قرار می‌گیرد، به پوکی استخوان دچار نمی‌شوید. اگر برای ورزش در خانه به دنبال تهیه تجهیزات ورزشی هستید اما محدویت فضای شما امکان استفاده از چند تجهیز ورزشی را از شما سلب کرده، خرید الپتیکال یا اسکی فضایی گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

علاوه‌بر آن استفاده از این وسیله در خانه یا باشگاه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. ضمن این که تمام مفاصل شما در یک زمان درگیر می‌شوند، هیچ آسیبی مفاصل شما را تهدید نمی‌کند.

تردمیل و تجهیزات ورزشی را از کجا تهیه کنیم؟

 

همان‌طور که گفتیم تمامی تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی از جمله تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و اسپینینگ با توجه به برند تولیدکننده آن‌ها از استانداردها و ویژگی‌های خاصی برخوردارند و سلامت کاربران هنگام ورزش به شدت به ساختار استاندارد این تجهیزات بستگی دارد.

ضمن این‌که دوام و ماندگاری و همچنین استفاده بهینه از آن‌ها به کیفیت محصول و اصالت برند بستگی دارد. با توجه به این که امکان شناخت تمام برندها برایتان میسر نیست، می‌توانید از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی رزان کالا یک فروشگاه معتبر در زمینه لوازم ورزشی و باشگاهی از جمله دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و غیره می‌باشد. شما می‌توانید جهت خرید این لوازم ورزشی در برندهای معتبر و مطمئن به سایت زیر مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان تردمیل ورزش کاهش وزن دوچرخه رپرتاژ آگهی ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان تجهیزات ورزشی اسکی فضایی دوچرخه ثابت لوازم ورزشی برای خرید چربی سوزی چربی سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • این سردردها نشانه چیست؟
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت