Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: فرهنگ عبادی کشور برای پیروزی در جنگ فرهنگی با غرب تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان ویژه خواهران که در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام مهدی‌آباد برگزار شد اظهار داشت: معنویت و فرهنگ عبادی کشور باید برای پیروزی در جنگ فرهنگی با غرب تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین فرهنگ است که توانسته ارزش‌های انقلاب را حفظ و در مقابل توطئه غرب مقاومت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران تصریح کرد: فرهنگ غرب، رسانه، حیله‌گری‌های تبلیغاتی و ابزارهای مدرن زیادی دارد اما به خاطر داشتن درون مایه باطل قوت زیادی ندارد.

امام جمعه زنجان: توسعه "فرهنگ انقلاب اسلامی" استکبار را به هراس انداخت استاندار قزوین: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی شده است نماینده مردم همدان در مجلس: باید به لحاظ استانی آسیب‌شناسی فرهنگی داشته باشیم
وی خطاب به معتکافان گفت: در این روزهای اعتکاف که با شب‌های پربرکت قدر و ماه مهمانی خدا همزمان شده است، از فضای مجازی دور باشید و با خیالی آسوده فرایض عبادی خود را به جا آورید.

لائینی از مسئولان اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنا و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان