Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حجازی‌فر جلوه‌های ویژه سریال «عاشورا» را سنگین دانست و ابراز امیدواری کرد که پخش این سریال به اسفندماه ۱۴۰۱ برسد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی حجازی‌فر کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» درباره نسخه سریالی این فیلم گفت: کار خیلی سنگینی است. ما تدوین کرده‌ایم، ولی حالاحالاها کار دارد. جلوه‌های ویژه سریال بسیار سنگین است و اصلاح رنگ، صدا و جلوه‌های ویژه آن کار زیادی می‌برد، ولی در حال کار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره زمان احتمالی پخش این سریال بیان کرد: امیدوارم تا پایان امسال و شاید سالگرد شهادت آقامهدی (باکری) در اسفندماه پخش شود.

مینی‌سریال ۷ قسمتی «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است که به فرازهایی از سرگذشت لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس با نگاهی ویژه به زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری می‌پردازد.

نسخه سینمایی این اثر با عنوان «موقعیت مهدی» که قصه‌ای متفاوت از نسخه سریالی دارد، در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست پنج سیمرغ بلورین از جمله جایزه سیمرغ بهترین فیلم را کسب کند.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • چرا لاماری ایما هیبرید (HEV) ارزش خرید دارد؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود