Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:39:12 GMT

نگرانی در خصوص اعمال نرخ های جدید کرایه تاکسی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۹۰۷

نگرانی در خصوص اعمال نرخ های جدید کرایه تاکسی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سرلک از اجرایی شدن افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از روز نخست اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران و نیز تضییع حق تاکسیران و مسافران، فرآیند توزیع و الصاق برچسب‌های تعبیه شده در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کلیه تابلوهای خطوط و پایانه‌های تاکسیرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرآیند نصب برچسب‌های بارکد دار دو بعدی (۳ برچسب) در داخل تاکسی‌های خطی در حال انجام است و برچسب‌های جدید علاوه بر اعلام نرخ کرایه از قابلیت پوشش دادن دیگر خدمات هم برخوردار است، گفت: مسافران می‌توانند با اسکن بارکدهای برچسب تعبیه شده داخل خودرو، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه و پرداخت آن، به خدمات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات راننده تاکسی، امکان ثبت پیام تقدیر و تشکر، انتقاد و پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند.

سرلک در ادامه با تاکید بر این نکته که برچسب‌های جدید مقدمه تحقق نرخ شناور و پرداخت الکترونیکی را فراهم می‌آورد، از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده تاکسی‌های خطی فاقد این برچسب‌ها با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته، و اینگونه موارد را به سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کنند.

برچسب‌های دوبعدی جدید در ۳ محل در داخل خودرو (شیشه جلو روبروی صندلی شاگرد – شیشه‌های مثلثی کناری صندلی عقب خودرو) نصب می‌شود.

کد خبر 5474594

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید سرلک کرایه تاکسی افزایش کرایه تاکسی شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 آموزش و پرورش شب های قدر علیرضا زاکانی کمیته امداد امام خمینی آلودگی هوا موزه غلامحسین محسنی اژه ای ماه مبارك رمضان قوه قضاییه گردشگری تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد