Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های بهاری تا روز‌های پایانی هفته و وزش باد در پایتخت خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارشناس سازمان هواشناسی گفت : با فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور ؛ امروز در استان‌های نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین ، البرز، تهران و برخی از مناطق اصفهان، فارس و شمال بوشهر و در غرب مازندران ، گیلان و شرق اردبیل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا گودرزی با اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در کردستان ، زنجان ، شمال کرمانشاه ، شرق لرستان و شمال آذربایجان شرقی شدیدتر است ، افزود : هموطنان در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند ، ضمن آنکه برای این مناطق خیزش گرد و خاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌ بینی شده است .

وی گفت : فردا سه‌شنبه گستره فعالیت این سامانه کل کشور را در بر می‌گیرد و در شمال ایلام ، لرستان ، جنوب کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری بارش‌ها به نسبت شدیدتر خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز فردا وزش بادهای شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود ،‌ افزود : بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد .

وی گفت : مجددا از جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که در هفته آتی نیز شاهد بارش‌های بهاری در کشور هستیم.

گودرزی افزود : آب‌های جنوب کشور امروز و فردا مواج و متلاطم است . وی افزود : تهران نیز امروز با وزش باد همراه است که در بعدازظهر تا اوایل شب با رعد و برق همراه خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

دیگر خبرها

  • هشدارمدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات پایتخت
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد