Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، بیان کرد: آنچه که امروز حائز اهمیت است دسترسی به اینترنت برای عموم مردم به ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران است. توسعه و گسترش پهنای اینترنت و ارتقای کیفیت آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. اما افزایش قیمت اینترنت با وجود مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نگاه ما در این حوزه جامع بوده و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، پژوهشگران، فرهیختگان و سایر قشرها را در نظر بگیریم.

نگاه ما باید به کف جامعه باشد

وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که در شرایط فعلی باید جلوی افزایش قیمت تمام کالاها ایستاد، افزایش قیمت اینترنت نیز قابل قبول نیست. باید مشکلات کف جامعه را دید. افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای مردم به ویژه برای جوانان و جامعه فرهیخته برای انجام تحقیقات و پژوهش ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظراباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نه تنها نباید قیمت اینترنت افزایش یابد، بلکه باید پوشش گسترده آن در سطح کشور با کیفیت مطلوب را رقم بزنیم. امروز در روستاهای مختلف کشور با مشکل دسترسی به پهنای باند اینترنت مواجه هستیم. انتظار می رود وزارت ارتباطات نگاه جامعی در جهت ارتقای کیفیت و توسعه پوشش اینترنت داشته باشد نه اینکه سیاست های افزایش قیمت را دنبال کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار نماینده مجلس به وزیر ارتباطات : مراقب پوست خربزه صیانتی ها باش «تذکر» نماینده مجلس به وزیر ارتباطات: ممکن است دست‌هایی در کندی سرعت اینترنت و افزایش قیمت آن در کار باشد میرسلیم هم به منتقدان افزایش قیمت اینترنت پیوست

21215

کد خبر 1624902

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم اینترنت افزایش قیمت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده

آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجود عدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳% رسید و ۵% افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار