Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری تودیع و تکریم شدند. 

حسین خوش‌اقبال در این جلسه که با حضور کارشناسان دفاتر امنیتی و سیاسی تشکیل شد، با تقدیر از تلاش ها و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی در حوزه تامین امنیت استان، اظهار داشت: مدیرکل امنیتی و انتظامی به دلیل بازنشستگی تودیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تقدیر از خدمات جلیل بالایی مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: در مدت مسئولیت او علیرغم گستردگی کار و همزمانی مسئولیت سرپرستی فرمانداری پاوه، مسئولیت‌های محوله بخوبی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: مدیران کل امنیتی و سیاسی استانداری از چهره‌هایی هستند که برای نظام اسلامی زحمت کشیده‌اند. آقای بالایی از نیروهایی هستند که با تمام توان تلاش کرده و همچنان از روحیه خدمت برخوردارند.

خوش اقبال در ادامه بر ادامه پیشبرد امور با همراهی و همکاری با سرپرستان در دو دفتر سیاسی و امنیتی تاکید داشت و گفت: مسئولیت‌ها  گذرا و کوتاه هستند آنچه که به یادگار می‌ماند نام نیک خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز همه در یک کشتی قرار گرفته و دولت متعلق به همه مردم است از این رو باید به موفقیت دولت کمک کنیم چرا که از ناکامی دولت نظام ضربه می‌بیند و در مقابل از موفقیت آن همه سود خواهند برد.

در پایان این جلسه با تقدیر از خدمات و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی، رسول مرادی به عنوان سرپرست این دفتر تعیین شد. همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات جلیل بالایی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات، خانم  لادن اکبری به عنوان سرپرست این دفتر استانداری تعیین شد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون استاندار امنیتی و انتظامی کل امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد