Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:38:49 GMT

بلوار باغستان به آتشگاه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۳۰۲

بلوار باغستان به آتشگاه می‌رسد

آقای سعیدی گفت: با توجه به ماهیت طرح، چنانچه مانع زدایی لازم به عمل آمده و همکاری دیگر نهادهای استانی و محلی را برای اجرایی کردن آن شاهد باشیم، بی شک در شکوفایی سرمایه گذاری و تعریف پروژه های رفاهی نقش به سزایی خواهد داشت.

او می گوید: ماهیت اراضی مسیر اجرای پروژه به گونه ای است که با احداث مسیر دسترسی مد نظر، می توان مشکلات زیست محیطی، آب های رها شده و پسماندهای سرریز به سمت شهرک های مسکونی و زمین های کشاورزی را ساماندهی کرد، ضمن آنکه در کوتاه سازی مسیر تردد شهروندان و صرفه جویی در زمان و انرژی و به تبع کاهش مصرف سوخت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج گفت: اجرای طرح های سرمایه گذاری در دوره کنونی مدیریت شهری کرج مد نظر قرار گرفته و احداث مسیر ارتباطی باغستان به آتشگاه می تواند در احداث طرح های تفریحی و رفاهی و جلب توریست و گردشگر تاثیرگذار باشد.

او می گوید: نهادهایی همچون آبفا، شرکت آب منطقه ای، شرکت برق و چند نهاد دیگر در رفع معارضین اجرای طرح باید همکاری لازم را داشته باشند که معاونت فنی و عمرانی باید موضوع را از نهادهای مربوطه پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری طرح نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید