Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:29:11 GMT

تضییع حق جوانان نمین با سهمیه کم در دانشگاه فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۵۴۷

تضییع حق جوانان نمین با سهمیه کم در دانشگاه فرهنگیان

سید کاظم موسوی، در حاشیه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان نمین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه سهمیه دانشگاه فرهنگیان باید بر اساس تعداد جمعیت هر شهرستان اختصاص یابد، اظهار کرد: این موضوع را برای دفاع از حقوق جوانان منطقه پیگیری خواهیم کرد.

وی به مطالعه و برآورد هزینه طرح هادی روستای «عنبران علیا» تاکید و از اختصاص ۲ میلیارد تومان به فرهنگسرای عنبران و ۲ میلیارد به حذف نقاط حادثه خیر روستاهای «پلازیر» و «سروآباد» خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات مردم روستاهای نمین گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان برای ساماندهی و مدیریت ریزگردهای روستای «آقبلاغ مصطفی خان» اختصاص یافت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از تحقق ۷ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر نمین خبر داد و تصریح کرد: برای ادامه پروژه فاضلاب شهر نمین ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

موسوی از اختصاص ۷ میلیارد تومان برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهر آبی بیگلو و ۵ میلیارد تومان اعتبار برای شبکه آب شرب این شهر خبر داد.

عضو مجمع نمایندگان اردبیل با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت برگشت اشیا موزه شهر نمین و استقرار نگهبان انجام شده است افزود: برای تمدید قرارداد سایت «فندوقلو» هماهنگی لازم با مسئولان استانی انجام گرفت.

وی همچنین از پیگیری ارتقا درجه شهرداری عنبران خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با شرکت توزیع برق جهت نصب ۳۰ عدد تیر برق برای شهر آبی بیگلو و تعدادی تیر برق برای شهر عنبران انجام گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه سد عنبران تحقق یافت است افزود: همچنین مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای انتقال آب نمین به عنبران اختصاص یافته است.

کد خبر 5474664

منبع: مهر

کلیدواژه: نمین بخشداری شهرداری موزه فاضلاب دانشگاه فرهنگیان سيد كاظم موسوي نمایندگان مجلس اردبیل تخصیص اعتبار شب قدر ماه رمضان 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا شب های قدر ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان