Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ داود معظمی گودرزی در این باره گفت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا  مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است که  پس از تجمیع پرونده های مشابه و اخذ اظهارات مال باختگان تیمی از کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید تن ماهی از فروشندگان سیار در تهران حسابشان خالی شده است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمان تحت پوشش فروش تن ماهی ارزان قیمت با یک خودروی وانت بار در تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مال باختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند که با بررسی های تکمیلی و همه جانبه و بهره گیری از روش های فنی و علمی موفق شدند این افراد را شناسایی و پس از تشریفات قضائی، هر دو مجرم را در محل اختفای خود در یکی از مناطق شرقی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شکات پرونده و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به بیش از ۲۹ فقره کلاهبرداری به ارزش هفت میلیارد ریال اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند.

این مقام سایبری ادامه داد: شهروندان برای  پیشگیری از سرقت‌ به‌ صورت اسکیمینگ، انجام عملیات بانکی و وارد کردن رمز کارت حساب بانکی را شخصاً انجام دهند چرا که حتی در صورت نصب اسکیمر بر روی دستگاه کارت‌خوان، بدون اطلاع از رمز عبور، امکان برداشت از حساب شهروندان امکان‌پذیر نخواهد بود.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه تغییر رمز دوره‌ای یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از عملی شدن اهداف مجرمانه کلاهبرداران است توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس  www.Cyberpolice.ir  گزارش کنند.

خلع سلاح زورگیر مسلح در تهران

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری در محله ابوذر خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ رسول بهرامی در این باره گفت: روز گذشته عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر حین گشت زنی به یک دستگاه پراید که داخل خودرو راننده و سرنشین در حال درگیری بودند مشکوک و برای  بررسی به خودرو مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض مراجعه به خودرو سرنشین از خودرو پیاده و متواری می شود، افزود: سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم  را زمین گیر و دستگیر می کنند که  راننده خودرو پراید اظهار کرد، متهم با سلاح کمری در حال زورگیری از وی بوده است که در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و زورگیری از راننده خودرو با تهدید سلاح گرم معترف و در همین حین یک نفر دیگر از مال باختگان در کلانتری حاضر و متهم را شناسایی کرد، و گفت: هفته گذشته از وی نیز به همین طریق زورگیری کرده است.

سرهنگ بهرامی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ پلیس فتا پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ پلیس فتا تهران بزرگ پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران